Lebron Johnson Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 witam moja b6 po chipie wypluła tylko 155 koni i 311 nm niby wszystko ok tuner twierdzi ze jedyne co moze byc to pompki są od innego modelu a nie od 130 ale tego nie wiem a druga sprawa jakie powinny być oznaczenia od 130 konnej pompowtryski wykres podaje tutaj po modyfikacji http://www.directupload.net/file/d/4126/ikwksaxk_jpg.htm
C4NC3R Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 ile miała seria przed chipsem? Niuton to w ogóle tu wyszedł jak nie wiem co...Teoretycznie końcówki powinny byc 073BA.
Lebron Johnson Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 ile miała seria przed chipsem? Niuton to w ogóle tu wyszedł jak nie wiem co... Teoretycznie końcówki powinny byc 073BA. seria miała 293 nm i 132,5 konii
radzio49aa Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Mi po sofcie wyszło 157 i 370 nm A seria 128.7 i 308 nm ale to dlatego ze nie zmieniłem filtra powietrza i dwa wtryski mam inny kod a dwa inny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lebron Johnson Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 Mi po sofcie wyszło 157 i 370 nm A seria 128.7 i 308 nm ale to dlatego ze nie zmieniłem filtra powietrza i dwa wtryski mam inny kod a dwa inny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk no własnie z tym niutonem cos nie tak na moje tuner mówi ze moze pompo wtryski własnie mam słabsze niz od 130 konnej i teraz nie wiem bo moc w miare ok ale niutonu mało na moje a druga sprawa jutro jade na poprwienie programu bo dzisiaj miałem okazje troche polatac samochodem w trasie i nagle przy 4000 obrotów i predkosci 170 tryb awaryjny sie zapalił i potem jak żółw chodził podjechałem do tego co mi to robił i podpioł pod kompa okazało sie ze turbo troche przeładowuje
adrian998998 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Jakby wtryski siedzialy od slabszej jednostki to korekty wtryskow i bip by sie rozjezdzaly. Masz jak zrobic logi?
radzio49aa Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Moze geometria u ciebie stoi ? A wrzuć wykres Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sorry nie zobaczyłem ze u góry jest Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tutaj wrzuciłem drugi wykres trochę mniej momentu bo lekko dwunastu szarpał od 1500-2000 obrotów. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lebron Johnson Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 Jakby wtryski siedzialy od slabszej jednostki to korekty wtryskow i bip by sie rozjezdzaly. Masz jak zrobic logi? jutro własnie te logi zrobie i dam znac co i jak
Jarol Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Zrób log kanału 01, 03, 04, 08 i 11 dynamicznie. a 13, 18 i 23 statycznie zobaczymy ile paliwa jest wtryskiwane i jakie czasy wtrysku są ustawione. Jak byś miał wtryski z innego modelu to tak jak adrian998998 pisze najprawdopodobnoiej rozjechane byłby BIPy Inna spraw ze nawet pompki z wersji 101km starczają bez problemu na 165-170km
Enduro Grybów Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 ile miała seria przed chipsem? Niuton to w ogóle tu wyszedł jak nie wiem co... Teoretycznie końcówki powinny byc 073BA. 130stka miała tez wtryski z końcówką AR najczęściej w 2002r . kolega ma z 03'wiec pewnie BA
razor37 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Panowie , mam zamiar podniesc moc w swojej audicy 155 na 180 i około 70 Nm , powiedzcie mi czy pompa wtryskowa niebedzie cierpiec , dodam ze jest po regeneracji , oczywiscie podoszenie mocy bedzie prowadzone przez tunera .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się