Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T BFB chiptuning problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem.

Jakiś czas temu postanowiłem dać podkręcić mój motorek. Po pierwszym strojeniu było ok 178 KM ale spadało ciśnienie paliwa w górnym zakresie obrotów do 2,5 bara. Przypuszczenia padły na pompę paliwa ale po wymianie filtra paliwa na oryginał ciśnienie powróciło. Pojechałem więc na korektę softu i okazało się, że auta nie da się już bardziej podkręcić. Temperatura w dolocie na drodze przy 30 st na dworze wynosiła ponad 80 st. Do tego im było wyższe doładowanie tym moc była niższa. Intercooler seryjny, wtryski seryjne, katalizator siedzi. Dlaczego intercooler sobie nie radzi? Zastanawiam się nad założeniem drugiego smic, (jednak może się okazać, że fabryczny IC jest zapchany i wtedy myślę, że lepszy bedzie fmic , np. http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/992-bmw-e46-diesel.html), wtryski od BEX i downpipe. Miał ktoś podobny problem?

Opublikowano

Bez zadnych logow raczej nikt nie bedzie wstanie pomoc czy moze w aucie jest jeszcze cos nie tak. Przy temp. 30 st na zewnatrz jednym colerze temp. 60-70 st to norma, wiec korzytasz z mocy jak troche chlodniej albo dokladasz drugi simic lub fimic.

Wysłane z mojego Q8HD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...