Stich Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 rozumiem ze lepiej się tym pracuje nic pędzelkiemZacznijmy od tego ze pędzelkiem pracuje sie tragicznie. Rapidograf nie jest narzędziem doskonałym ale w niektórych sytuacjach to lepsze rozwiązanie.
TOM3K Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 nie miałem okazji robić czymś innym także nie mam porównania Jakimś linkiem zarzucić możesz?
Piotr Czarnojan Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 z odpryskami to u mnie mozesz sie wykazac
K4rol81 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Witam,możesz napisać coś więcej na tematy tej metody z rapidografem, mam właśnie takie odpryski na masce i myślałem że trzeba będzie to malować po całości. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Stich Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 z odpryskami to u mnie mozesz sie wykazac Piotrek u Ciebie to nie odprysk. U ciebie to jakas Bomba spadła Witam,możesz napisać coś więcej na tematy tej metody z rapidografem,rapidograf to tylko narzędzie, bardziej precyzyjne niż pedzelek. Żeby była jasnośc nie robi on żadnego czary mary i juz odprysku nie ma. Wciąż trzeba wiedzieć jak odprysk usunąć.
K4rol81 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Wiem że jest narzędziem, sam go używałem do rysunku technicznego na kalce, chodzi mi bardziej o samą aplikacje bazy i klaru, później pewnie polerka. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Stich Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 chodzi mi bardziej o samą aplikacje bazy i klaru, później pewnie polerka.dokładnie tak jak piszesz baza,klar,wycinanie, polerka.
Piotr Czarnojan Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 z odpryskami to u mnie mozesz sie wykazac Piotrek u Ciebie to nie odprysk. U ciebie to jakas Bomba spadła oj tam sie czepiasz lekkie sito musi byc
Stich Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 oj tam sie czepiaszNie czepiam sie, to są fakty
Piotr Czarnojan Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 oj tam sie czepiaszNie czepiam sie, to są fakty ale wiem ze dowiedze cie maj czerwiec juz na 10................%
Stich Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 a wcześniej nie wpadniesz na bajere?
Piotr Czarnojan Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 a wcześniej nie wpadniesz na bajere? do cb zawsze bym zajechał ale wiesz ty zapracowany a ja nie lubie ci d..... zawracac bez sensu
Stich Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 a wcześniej nie wpadniesz na bajere? do cb zawsze bym zajechał ale wiesz ty zapracowany a ja nie lubie ci d..... zawracac bez sensu Zawsze mile widziany Tylko dzwoń i pytaj jak bardzo jestem zajęty ;P
Stich Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) HEj JEsteście ciekawi jak wygląda zabezpieczenie nowego samochodu? Tym razem starałem się na zdjęciach pokazać taki prawdziwy zakres tego całego zamieszania związanego z nowym samochodem. Poniżej będe wszystko opisywał. Obalając teorię o nowym samochodzie jako przedmiocie idealnym zacznę od tego, że prawie wszystkie egzemplarze w drodze z fabryki do dilera łapią na lakierze zanieczyszczenia w postaci cząsteczek rdzy. Dzieje się tak dlatego, ze auta często stoją na placu fabryki przez dłuższy czas zanim wyjadą do sieci sprzedażowych. Czasami też zdażają sie cząsteczki pochodzenia bitumicznego oraz osad w postaci pyłu o zabarwieniu zółtym. Dlatego na wstępie prac auto ZAWSZE przechodzi pełen proces oczyszczenia nadwozia z tego o czym pisałem powyżej. Kolejnym krokiem i moim zdaniem koniecznością jest glinkowanie i dziwi mnie jeśli ktoś tego nie robi na nowym samochodzie. Po glinkowaniu konieczny jest szybki proces delikatnego polerowania pasta i gąbką finiszującą. Tak, glinka rysuje lakier, matuje i pozostawia po sobie ślady ale tak jak mówiłem to konieczność by poprawnie przejść przez proces zabezpieczenia nowego samochodu. Do zabezpieczenia tego auta użyłem:Ochrona lakieru: WILLIAMS F1 CERAMIC COAT + WILLIAMS CERAMIC TOP COAT EXTRAOchrona felg i opon: MAX PROTECT UNC-R 1.5 / Good Stuff Black MambaOchrona szyb: MAX PROTECT UGCOchrona lamp i reflektorów: Williams Ceramic CoatOchrona uszczelek: 1z EinszettOchrona tworzyw sztucznych: MAX PROTECT UNC V1Ochrona wnętrza: -kokpit i plastiki: Williams Cockpit matt finish -tkaniny: 303 Fabric Guard-skóra: Colourlock GO! Pianowanko - mix pian ADBL Yeti i BEPS daje super właściwości myjące i super puszystą konsystencje, a przy tym jest bezpieczny dla powierzchni. Myję wlew paliwa zeby potem zabezpieczyc CZYSTY Wszystkie szczeliny i zakamarki, podszybie i wycieraczki Po myciu i wysuszeniu auta pod listwami zgarniającymi znalazłem jeszcze troszkę brudu.. OK CZAS sprawdzić jak bardzo salon przyłożył się do porysowania nowiutkiego lakieru dach.. maska maska: PS Ciężki lakier do fotografowania zarysowań. ALbo nie umiem Standardowo ultradelikatny lakier na słupkach piano przed: i po: lakier wygladał na całym aucie tak jak na masce. DLatego zrobiłem jednoetapowe polerowanie w technologii onestep. Takie działanie załątwiło sprawę i lakier był juz idealny. Niektóre miejsca jak to na dachu musiałem potraktować mocniejszym narzędziem Lakier przygotowany do powłoki wygladał tak: W tym momencie kiedy juz wszystkie niedoskonałości usunałem zabrałem sie za zabezpieczenie lakieru. Wybrałem powłokę ceramiczną WILLIAMS CERAMIC COAT jako bazę i dedykowany CERAMIC TOP COAT EXTRA, który odpowiada z hydrofobowość. Podkład: Przy użyciu specjalnego aplikatora do powłoki Williams rozprowadzam powłokę po lakierze PRzy okazji smaruję równiez tylną wycieraczke z tworzywa sztucznego, na którym powłoka działa doskonale. Zawsze zabezpieczam również wnęki w drzwiach. Może przerost formy nad treścią akurat w tym miejscu ale lubie Tablicy rejestracyjnej równiez przyda się powłoka. Każdy z NAs wie co owady robią z tablica O teraz będzie się je usuwało przyjemniej Teraz FELGI ale zanim felgi to nadkola KOlejna rzecz, która tak często jest pomijana. Bo przecież i tak sie ubrudzi, bo przeciez prawie nie widać, bo bo bo tere fere . DETAILING <3 więc do dzieła Wstępnie zostały wymyte na stanowisku mokrym, teraz ręcznie Zabezpieczenie 303 Nadkola skończone to teraz felgi, które wcześniej wstępnie wymyłem na stanowisku mokrym tak teraz je zdjąłem i szczegółowo oczyszczę, odtłuszczę i zabezpieczę powłoką MAx Protect felgi - max protect unc-r 1,5 opony black mamba good stuff Przy okazji oczywiście biżuteria felg równiez zostałą oczyszczona i zabezpieczona powłoką hydrofilową UNC V1 Czas zamontowac zabezpieczone felgi. Sruby dokręcam jak trzeba a nie "na oko" Powłokę równiez zaaplikowałem na grill. Nie było łatwo bo specyficzny element, troszkę upierdliwy ale nie ma złego. A lot of FUN w międzyczasie zauważyłem brudek gdy złożyłem lusterka. Zaawansowany technologicznie patyczek do uszu najlepszym przyjacielem Zabezpieczyłem równiez gumowe harmonijki we wnękach drzwi teraz wlew paliwa: TAK, WIEM ŻĘ POD ZDERZAKIEM NIE WIDAĆ I I TAK SIĘ UBRUDZI. Ja widzę i zrobie co trzeba! Powoli przechodzę do wnętrza zaczynająć od zabezpieczenia uszczelek tak by były nawilżone, odżywione i zabezpieczone. Dodatkową zaletą tego preparatu jest ograniczenie przymarzania - POLECAM, SŁawek wyczyscić prawie czyste dywaniki Zabezpieczenie kokpitu przed promieniowaniem UV jednocześnie nadając mu właściwości antystatycznych. skórzane wstawki potraktowałem Colourlockiem w celu oczyszczenia i zabezpieczenia. Wyczysciłem pedał Rzut oka na wnętrze Zabezpieczenie szyb RainX Na koniec jak fura wygląda po zabezpieczeniu. Jak sami widzicie zabezpieczenie nowego auta nie ogranicz się do otwarcie buteleczki i wylania jej na lakier lub inne elementy. To szereg działań, które mają na celu to aby faktycznie posiadacz wymarzonego auta poczuł, ze ma nowe auto czego nie zawsze doświadczy na salonach Tutaj jest tylko kilka zdjęć i kilka słów ale prawda jest taka, ze pracując samemu przy tym aucie poświeciłem 30 rzetelnych godzin / 4 dni by wykonać tę realizację zgodnie z detailerską sztuką ! Bo w życiu detailera nie liczy się przelicznik czas/kasa no chyba, że ktoś myśli inaczej niz ja Pozdrowienia koledzy i do następnego Edytowane 2 Lutego 2017 przez Stich
Animal Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Piękna robota i ciekawa relacja! Chylę czoła za ogrom pracy włożonej w nowe i teoretycznie "idealne" auto
TOM3K Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 23 godziny temu, Stich napisał: Tutaj jest tylko kilka zdjęć i kilka słów ale prawda jest taka, ze pracując samemu przy tym aucie poświeciłem 30 rzetelnych godzin / 4 dni by wykonać tę realizację zgodnie z detailerską sztuką ! Bo w życiu detailera nie liczy się przelicznik czas/kasa no chyba, że ktoś myśli inaczej niz ja +100. Tworzenie relacji przy pracy to dodatkowe kilka godzin. A niektórzy myślą, że to tylko szybkie pstryknięcie fotek... Robota profi i fajnie że ludzie się decydują na zabezpieczenie auta i wiedzą gdzie to oddać żeby nie być zwiedzionym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się