mati95115 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Witam. Wczoraj myślałem na temat zbyt wysokiego czasu wtrysku paliwa który w mojej Audi jest na poziomie ok 25 ms przy max obciążeniu, z początku stawiałem na mało wydajną pompę paliwa ale wpadłem na pomysł aby sprawdzić regulator ciśnienia paliwa. Po wymontowaniu listwy wpiołem się w listwę ze sprężonym powietrzem najpierw podałem ciśnienie 1 bar ale nic się nie działo więc stopniowo zwiększałem ciśnienie co 0.5 bar. No i przy 2.5 bara regulator puścił mimo to ze na nim jest napisane ze puszcza ciśnienie dopiero po osiągnięciu ciśnienia 4 bary. No i chciałem jeszcze sprawdzić jak puszcza ciśnienie po podłączeniu podciśnienia ale żadnej zmiany nie było, nie wiem być może podciśnienie było za małe ale strzykawką 100 ml zrobi się porządne podciśnienie co nie? Myślę ze nie ma to znaczenia czy jest to powietrze czy ciecz ciśnienie będzie to samo i pomiar przebiegł w miarę realnie? Jeszcze kilka pytać jakie ciśnienie powinna dawać pompa a jakie powinno być na listwie? Oraz jaki mniej więcej powinien być czas wtrysku coś na poziomie 15-17 ms?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się