Spostrzegawczy Artur Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Witam wszystkich. Problem zaczął się kiedy wymieniając pompę od wspomagania ułamałem ucho od łapy trzymającej pompę wsp. , pompę wody itd. Całą łapę wymieniłem , zmontowałem wszystko i działało. Pierwszym objawem który mnie zaniepokoił było rozładowanie akumulatora do zera. Pomyślałem że przy demontażu uszkodziłem alternator. Sprawdził mi go fachowiec i okazało się że jest ok. Kontrolka od świec żarowych albo słabo żarzy albo się wogóle nie pali. Zamontowałem alternator i narazie z prądem jest spokój. Kontrolka nadal się nie pali. Po tygodniu przegoniłem audi 600 km przy prędkości od 120 do 170 km/h, wszystko było ok. Przy kolejnej trasie w porównywalnym tempie po powrocie do domu zaczęły się następujące problemy: -przy odpalaniu obroty wskakują na 2000 po czym wracają do normy -brak mocy 120 km/h max -vag pokazał najpierw błąd 65535 potem 01237 Po skasowaniu błędów auto zaczęło w miarę normalnie jechać ale błąd sterownika silnika wskoczył ponownie. Dodam że vag pokazał również złą dawkę paliwa oraz zły kąt wtrysku. Każdy z mechaników (a odwiedziłem kilku) proponują mi różne rozwiązania. Jeden chce wymieniać komputer i zawór n109, drugi chce grzebać przy pompie bo jego zdaniem to nastawnik. Trzeci wspominał coś o czujniku temperatury cieczy. Piszę do was bo nie wiem jaka jest faktycznie przyczyna usterek i błędów a nie chcę dać się wydymać tym majstrom i wymieniać na pałę sprawnych podzespołów. Proszę o pomoc. Ps. pierwszy raz piszę na forum więc za wszelkie błędy z góry przepraszam.
lukaszooo Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 jesli masz jak zrób logi, 00BS, 01stat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się