Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] 2000 Audi A4 B5 Avant - Projekt zdrowa seria - NA SPRZEDAŻ


Animal

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystając ostatnio z kilku wolnych godzin postanowiłem zająć się reflektorami ponieważ były dosyć mocno porysowane i obtłuczone od kamieni co z resztą widać na poniższych zdjęciach:

gzzLbQU.jpg

zkHhs8L.jpg

bLMx7cO.jpg

YiGAdys.jpg

3pZVDUQ.jpg

Później małe czary mary i ten sam reflektor wygląda tak:

q0y0sI3.jpg

koFpP81.jpg

ofEw243.jpg

b9ICRy0.jpg

SidADW8.jpg

Pomijając już walory estetyczne to oczywiście oświetlanie drogi poprawiło się w zauważalny sposób :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabezpieczyles to jakos? Jak nie to szybko problem wroci ze zdwojoną siłą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że zabezpieczyłem. Nie są to pierwsze reflektory, które w ten sposób robiłem i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby problem powrócił :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajka :)

wsumie u mnie by sie przydalo tez ogarnac :P

moze opiszesz swoj sposob co i jak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo opisywania nie ma. Trzeba zacząć oczywiście od dokładnego oczyszczenia reflektora. Następnie do ataku wchodzą papiery ścierne na mokro (w moim przypadku od 800 przez 1000, 1500 do 2500). Jest to najważniejszy etap w tym procesie. Jak już idealnie zmatowimy powierzchnię trzeba oczywiście ją wypolerować. Ja zrobiłem to za pomocą past Meguiar's i Menzerna a jako zabezpieczenie poszedł wspomniany wyżej środek Meguiar's headlight protectant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dlugo testowales lampy zabezpieczone tym megsem? Rok dwa trzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim byłym B6 zabieg ten robiłem na jesień w tamtym roku i kompletnie nic się nie działo poza tym, że pojawiły się nowe odpryski ale tego się niestety nie ominie. Gdybym jej nie sprzedawał to może bym się pokusił o odświeżenie ;) To auto na pewno będzie ze mną dłużej niż rok więc zobaczymy ile wytrzyma ten środek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo jakos nie ufam temu srodkowi. Ja chyba bede testowal prysniecie lamp klarem po polerce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem można mu zaufać bo robiłem nim już kilka innych reflektorów dla znajomych i z moich obserwacji wynika, że nic złego się nie dzieje. Z resztą jeżeli robisz to sam i zdecydujesz się na zakup tego środka to raz na kilka miesięcy wystarczy, że odświeżysz warstwę filtra a zanim zużyjesz taką buteleczkę to minie kilka lat.


UP. 16.02.2016

Dawno nic nie pisałem ale auto dzielnie nabija kolejne kilometry :) Niestety zaliczyłem lekkiego dzwona (hak holowniczy) w wyniku czego mam do wymiany przedni zderzak :kwasny: Na szczęście uderzenie było lekkie dlatego chłodnice nie ucierpiały. Niebawem się to ogarnie ;)

Wczoraj popołudniu dotarła kolejna paczka od Dzika a w niej zupełnie nowa pompa vacum Boscha :banan: stara niestety puszczała już paliwo, olej oraz podciśnienie przez felerny króciec :facepalm: Przy okazji wreszcie zaślepiłem EGR oraz wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, która delikatnie się pociła, ponadto wleciały nowe żarówki i filtr kabinowy z aktywnym węglem :) . Kilka fotek z pracy poniżej :decayed:

919nh5.jpg

r09jyr.jpg

2d9y4qq.jpg

2q0jaeq.jpg

2jcfojl.jpg

io1ypw.jpg

6ivdhu.jpg

1597c5.jpg

Edytowane przez Animal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi ta pompa cieknie i puszcza wszystko co możliwe :kwasny: przy jednym bajzlu parę dodatkowych rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co czekać tylko kupić nową i wymieniać :wink: ale już Ci współczuję gimnastyki przy tej jednej felernej śrubie, której nie widać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam są uszczelki które można wymienić :) a ten króciec który sie luzuje można zaklepać młotkiem i okleić dobrą masą i będzie chodził. Oczywiście nie namawiam, tak tylko mówie bo pompa droga :)

Mateusz sprawdzałeś czy masz broki w dźwigienkach od pompowtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, pompę można uszczelnić co nie zmienia faktu, że może być ona już zwyczajnie zatarta a króciec mimo wszystko zacznie puszczać ciśnienie. Stwierdziłem, że zrobię to raz na nowej pompie i nigdy więcej nie będę do niej zaglądał :wink:

Sprawdzałem Michał i wychodzi na to, że są na miejscu ale jakoś dziwnie głęboko schowane w porównaniu do AWX-a którego kiedyś miałem. Zastanawiam się czy na pewno tak ma być :eusathink: ale jutro auto idzie na profilaktyczną regulację pompek (trochę BIP-y mi się nie podobają) więc poproszę mechanika żeby rzucił na nie okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatnie w okolicach 20-32 ale po przygazowaniu na drugim i czwartym cylindrze lecą bardzo szybko do góry i przekraczają 100 :kwasny:


UP. 17.02.2016

Kur*a! Pierwszy raz w tym roku spadło 15cm śniegu i już wystarczyło żeby na drogach zrobił się kataklizm! Najgorsze w tym wszystkim jest to, że miałem spotkanie bardzo bliskiego stopnia z typowym kierowcą BMW, któremu pomyliły się pory roku i jeździł na letnich oponach :facepalm: Efekty "spotkania" poniżej

1orc0m.jpg

23tmpgy.jpg

2bb5tg.jpg

Mało brakowało a zaliczyłbym czołówkę i tylko dlatego, że byłem przytomny za kierownicą i odbiłem w drugim kierunku obyło się bez ofiar i większych szkód (nie licząc zderzaka, który i tak miałem do wymiany, maski, błotnika, reflektora i kilku innych plastików).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...