Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zanik mocy po zalaniu.


?ukasz.M.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem. Przeważnie po wjeździe na myjnie i dłuższym zalaniu atrapy chłodnicy auto traci na mocy, czasami też po wjeździe w poważniejszą kałużę. Dodam że zimą jest wszystko bez problemu. Gdy auto obeschnie wszystko powraca do normy. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś już zetknął się z tym problemem i dał rade. Z góry dziękuje za pomoc. Jeśli temat nie w tym forum to przepraszam. Kod silnika to AVF lub AWX

Edytowane przez ?ukasz.M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy masz suchy filtr powietrza ,może jakoś się tam dostaje woda,kiedyś znajomy tak miał co prawda w innym aucie ,ale może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze się zastanawiam czy czujnik temperatury zewnętrznej ma jakiś związek z mocą?

Bo w sumie tylko on jest przed chłodnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie chodzi o atrapę, tylko o podszybie czyli niedrożne jego odpływy i nieszczelną obudowę ECU ,przez którą woda zalewa złącza wiązek pod kompem :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie chodzi o atrapę, tylko o podszybie czyli niedrożne jego odpływy i nieszczelną obudowę ECU ,przez którą woda zalewa złącza wiązek pod kompem :)

Wielkie dzieki za podpowiedz. Dopiero teraz mialem okazje to sprawdzic. Troche smieci sie nazbieralo przy podszybiu. Obudowa ECU naszczescie jest cala. Mam nadzieje ze wyczyszczenie podszybia zalatwi sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby problemy się skończyły , to muszą być drożne odpływy z podszybia, które znajdują się pod akumulatorem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby problemy się skończyły , to muszą być drożne odpływy z podszybia, które znajdują się pod akumulatorem :hi:

Witam. Odpływy wyczyszczone. Myślałem że problem zniknie. A po dzisiejszym myciu całkiem coś nowego. Auto przejechało może niecały kilometr i zgasło. Po odpaleniu nie wchodziło na obroty. Przy próbie przegazowania od razu gasło i trzęsło silnikiem, dodatkowo strasznie kopciło pomimo ciepłego silnika. Później ściągnąłem wężyk z zaworu EGR i problem znikną. Całkowicie się już pogubiłem czy jedno z drugim ma jakieś powiązanie i w czym już szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ciężko się dopatrzyć związku pomiędzy nieprawidłową pracą EGR-a a myciem auta :hi:

Ale poobserwuj dla potwierdzenia .

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może woda dostaje sie do n18 . ja kiedyś miałem wode ale w n75

Na chwile obecną ciężko mi powiedzieć. Wiem tylko że po ściągnięciu wężyka z Egr problem zniknął. Miałem jeszcze podpinany komputer i wyszło że auto gubi podciśnienie. Raczej wykluczam powiązania jednego z drugim.

Witam. Temat mogę uznać za zamknięty. Przyczyną był padnięty zawór Egr. Został on wyłączony. Po pewnym czasie użytkowania mogę powiedzieć, że wszystko chodzi jak należy. Dziękuje Wszystkim za okazałą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...