Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX Remont silnika


SliQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Udało mi się kupić tanio A4B6 1.8T BEX

Wszystko w dobrym stanie(najlepszy z wszystkich jakie oglądałem) jedyny mankament to przebieg ~350tys. i tu obawiam się trochę o kondycję silnika i stan elementów których nie widać.

Kupując auto postanowiłem wziąć tańsze a za resztę pieniędzy wyremontować silnik.

Na remont zostalo mi 5 tys zł.

I tu moje pytanie czy za takie pieniądze da się wyremontować BEX-a żęby przejechał kolejne 300 tys??? chodzi o silnik bez osprzętu

Jęśli ktoś zna przybliżony koszt takiego remontu i dobry zakład w małopolsce,śląskim który się tym zajmuje to proszę o wpis.

udało mi się znależć regenerowaną głowicę na allegro:

http://allegro.pl/glowica-po-regeneracji-bex-1-8t-190km-audi-i5676804413.html

co jeszcze muszę brać pod uwagę przy remoncie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdź stan aktualnego silnika - sprężanie, pobór oleju, dymienie, moc, czy nie ma oleju w płynie chłodniczym i czy go nie ubywa. Jak jezdził na dobrym oleju i go nie bierze a kompreche ma ok i chocho chodzi to bez sens remontować. Równie dobrze może zadbany i z milion zrobić. Lepiej ta kase zainwestować w osprzęt - turbo, dwumas, sprzęgło, wtryski, zawieszenie.

Edytowane przez ayew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, co Ty tam chcesz remontować? 1.8T to jak 1.9TDI, jak rzeczywiście ma 350 to ledwo dotarty, te silniki bez najmniejszego problemu przejeżdżają ponad pół miliona km, tyle gwarantuje producent, a znam przypadki że i ponad milion km. Jedynie wszystko posprawdzać jak wyżej kolega pisał, czasami przy tym przebiegu trzeba uszczelniacze zaworów zrobić, sprawdź luzy na turbo i jeździj bo ten motor ciężko zajeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Udało mi się kupić tanio A4B6 1.8T BEX

Wszystko w dobrym stanie(najlepszy z wszystkich jakie oglądałem) jedyny mankament to przebieg ~350tys. i tu obawiam się trochę o kondycję silnika i stan elementów których nie widać.

Kupując auto postanowiłem wziąć tańsze a za resztę pieniędzy wyremontować silnik.

Na remont zostalo mi 5 tys zł.

I tu moje pytanie czy za takie pieniądze da się wyremontować BEX-a żęby przejechał kolejne 300 tys??? chodzi o silnik bez osprzętu

Jęśli ktoś zna przybliżony koszt takiego remontu i dobry zakład w małopolsce,śląskim który się tym zajmuje to proszę o wpis.

udało mi się znależć regenerowaną głowicę na allegro:

http://allegro.pl/glowica-po-regeneracji-bex-1-8t-190km-audi-i5676804413.html

co jeszcze muszę brać pod uwagę przy remoncie?

bwehehe dobra cena za "remont glowicy" chyba ori napinacz nowy zalozyli, ze im 2700 netto wyszlo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Udało mi się kupić tanio A4B6 1.8T BEX

Wszystko w dobrym stanie(najlepszy z wszystkich jakie oglądałem) jedyny mankament to przebieg ~350tys. i tu obawiam się trochę o kondycję silnika i stan elementów których nie widać.

Kupując auto postanowiłem wziąć tańsze a za resztę pieniędzy wyremontować silnik.

Na remont zostalo mi 5 tys zł.

I tu moje pytanie czy za takie pieniądze da się wyremontować BEX-a żęby przejechał kolejne 300 tys??? chodzi o silnik bez osprzętu

Jęśli ktoś zna przybliżony koszt takiego remontu i dobry zakład w małopolsce,śląskim który się tym zajmuje to proszę o wpis.

udało mi się znależć regenerowaną głowicę na allegro:

http://allegro.pl/glowica-po-regeneracji-bex-1-8t-190km-audi-i5676804413.html

co jeszcze muszę brać pod uwagę przy remoncie?

Jesli to aktualne to mogę Ci dać namiar na sprawdzonego fachowca ze Śląska, który robi tylko grupę VW. Są kolejki na kilka miesięcy. 5tyś to wartość która powinna Ci wystarczyć -

ale jak pisali koledzy sprawdz wcześniej przynajmniej kompresję. warto też sprawdzić auto na hamowni..

ja również kupiłem taniej BEXa - jego realny przebieg to ponad pół miliona... na hamowani zabrakło mi 17KM do serii i mam słabą kompresję... w tym roku zrobię remont:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do głowicy lepiej zrobić ta co jest w aucie nie ma sensu kupować drugiej za 1200-1300 zrobisz kompletny remont a reszta zostanie ewentualnie na napinacz z łańcuchem. Sprawdź kompresje, ciśnienie oleju. Jak chcesz zmieniać pierścienie to pamiętaj o honowaniu bo zakładanie nowych bez honowania nie ma sensu no i jak będzie micha zdjęta to panewki na korbowodach zobaczyć w jakim są stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajcie spokój wywodom gość sie zarejestrował napisał post i pewnie nigdy już tu nie zajrzy nie ma co sie spuszczać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...