_Bartek_ 3 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Od tego są szpece na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Ja bym sobie sprawdził jak się ma turbinka np. 115 w silniku Sprawdzić jak sprawdzić, ale poprawnie zdiagnozować :gwizdanie: AVJ-seria max 0,55 bara i powyżej 4,5tys zaczyna spadać do 0,30 przy odcince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Oj coś mam chyba zepsute, bo mi 1.1 dmucha :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Oj coś mam chyba zepsute, bo mi 1.1 dmucha :decayed: tiiaaaa...popsuli ci nowym softem... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Aby tylko turbinka żyła długo i szczęśliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Aby tylko turbinka żyła długo i szczęśliwie jak od nowości i seryjne K03-to nie wiem,jak jeździsz,ale pewnie trochę pożyje... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Chłodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Chłodzę czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Dmucham na nią po każdej ostrej jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Dmucham na nią po każdej ostrej jeździe tylko po tym,co pijesz-raczej jej zaszkodzi niż pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Wypraszam sobie Znalazłem coś co mnie zaciekawiło (cenowo) http://sklep.gawex.com.pl/product.php?id_product=225 Z tego co wiem - nie ma zamienników napinacza, który w sklepach i serwisie kosztuje 1200zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Wypraszam sobie Znalazłem coś co mnie zaciekawiło (cenowo) http://sklep.gawex.com.pl/product.php?id_product=225 Z tego co wiem - nie ma zamienników napinacza, który w sklepach i serwisie kosztuje 1200zł... no przecież widzisz ,że są a w ASO,zawsze powiedzą,ze nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 A co najśmieszniejsze? W Niemcowni, w fabryce Audi napinacz kosztuje 370 eur (dla pracownika), więc jak to możliwe, że nasi mają to za 1200zl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 A co najśmieszniejsze? W Niemcowni, w fabryce Audi napinacz kosztuje 370 eur (dla pracownika), więc jak to możliwe, że nasi mają to za 1200zl? chińska republika ludowa jest w natarciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Ale napinacz zakupiony w polskim salonie chyba jest tak samo oryginalny jak ten z DE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Ale napinacz zakupiony w polskim salonie chyba jest tak samo oryginalny jak ten z DE? Bartek-teraz nie ma różnicy,gdzie to kupisz-dla zdolnego metalurga ,wykonanie stopu-to pestka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 i przy okazji czytania tematu znalazłem łańcuszek do swojej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Sam łańcuszek? Czy zmieniasz też napinacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 ...a u mnie przegub pierdolnął...w marcu minęła gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 ja chce wymienic lancuszek razem z napinaczem ogolnie chce wszystko ogarnac jak bede robil rozrzad...niby byl wymieniany w niemcowni jak zapewnial wlasciciel ale wole wymienic Domjenick ktora strona ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się