Seta-1.8t Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Witajcie, Chciałem się wam pochwalić moim wykresem który wg. mnie jest imponujący po tak niewielkich modach. Dp został zakupiony od kolegi Gregor10 a cały program został zrobiony na Białymstoku w Turbodiesel.pl u Zaprzala. Dorzuciłem wtryski od skody 320ccm, sportową wkładkę filtra powietrza K&N (daje fajny dźwięk przy zrzucaniu powietrza). Niestety nie starczyło czasu na dodatkowy IC ale teraz na zimę nie ma co się z tym śpieszyć, zostanie zrobione na wiosnę Załączam wykres i proszę znawców tematu o zerknięcie Pozdrawiam.
krzysiekml Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 elegancko,długo stroił furacza ?
Seta-1.8t Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Ogolnie zeszlo nam okolo 2.5h razem z hamownia. Z tego co z nim rozmawialem to poszlo gladko czasami potrafi zejsc duzo dluzej.
Gunwo Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Jakie wtryski dokładnie zamontowane w aucie? To nie są te BEX'owe ?
Seta-1.8t Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 Dokładnie tak jak mówisz to są wtryski takie same jak w BEX-ie o tych samych numerach lecz pochodzące ze skody 1.8. Przede wszystkim ze względów finansowych. Za te z BEX-a trzeba zapłacić 200-300zł za kpl. a identyczne wtryski z innego auta 1,8t o tych samych parametrach 80 do 150zł za kpl. Pisze że 80zł bo dokładnie tyle dałem za swoje razem z listwą wtryskową w komplecie
gilas Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Masz logi zrobione z miłą chęcią bym porównał
impackt Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Ciekawy jestem jaki wpływ na całość ma ten filtr powietrza, też zastanawiam się nad wstawieniem K&N
Seta-1.8t Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 Logów nie mam nie miałem potrzeby robic ale kiedyś w wol ej chwili szczerze to teraz przydała by sie aktualizacja:d jakiś czas temu wpadła hybryda do tego fmic 63mm nooooo i przedewszystkim przelot z kwasu wtryski 380ccm leżą i czekają na swoja kolej. Jestem umówiony w polowie sierpnia na korektę licze na około 240-250km Ciekawy jestem jaki wpływ na całość ma ten filtr powietrza, też zastanawiam się nad wstawieniem K&N Róznicy nie odczujesz pod nogą za bardzo ale na przepływce jest roznica duzo wiecej powietrza pobiera jednym slowem fajna rzecz
impackt Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Możesz dać znać jak założysz wtryski 380ccm, mogę wziąć od Ciebie te 320.
Seta-1.8t Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Opublikowano 29 Lipca 2016 Te 320 bierze mój kolega więc są już sprzedane
impackt Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Ja zrobiłem teraz mapę, wrzucę niebawem ale na seryjnych wtryskach i z DP, wyszło 191 KM i 309 Nm, bez drugiego IC lub FIMC dalej będzie ciężko
Seta-1.8t Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Opublikowano 30 Lipca 2016 Dalej bedzie ciezko nawet ze wzgledu temperatury w dolocie:d u mnie na fmic przy temp 28*c na zewnatrz jest w dolocie 43*c przy dobrym palowaniu na rltrójce i dwojce
impackt Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Dalej bedzie ciezko nawet ze wzgledu temperatury w dolocie:d u mnie na fmic przy temp 28*c na zewnatrz jest w dolocie 43*c przy dobrym palowaniu na rltrójce i dwojce Jaki masz FIMC i jakiego rzędu był to koszt?
Seta-1.8t Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mam dokladnie ten: http://allegro.pl/intercooler-550x230x65mm-tuning-jak-apexi-hks-i5991497442.html
impackt Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mam dokladnie ten: http://allegro.pl/intercooler-550x230x65mm-tuning-jak-apexi-hks-i5991497442.html Bardzo dziękuję, resztę gratów też zamawiałeś z allegro?
Seta-1.8t Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Rury i kolanka kupowalem w hurtowni stali po rabatach calosc mnie wyszla okolo 950zl oczywiscie z robocizna bo sam tego nie spawalem:d robili mi to w firmie ktora robi takie rzeczy i tlumiki wiec profeska. Normalnie za takie rzeczy z ich maaterialem licza sobie okolo 1500zl
impackt Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ciekawy jestem, czy będzie duża różnica w chłodzeniu pomiędzy FIMC a prawym IC z bex. Jestem na etapie podejmowania decyzji. Te wtryski ze skody masz z wersji 180KM czyli rs? taki sam silnik był chyba jeszcze montowany w leonie i toledo ? dobrze kojarzę?
audicoman Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja mam prawy z Bexa i przy 212 KM nie odczuwam spadków mocy, nawet jak jest gorąco. Wg. mnie to dobra i tańsza alternatywa dla FMIC.
impackt Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja mam prawy z Bexa i przy 212 KM nie odczuwam spadków mocy, nawet jak jest gorąco. Wg. mnie to dobra i tańsza alternatywa dla FMIC. Ja też mam plany na podobną moc i chyba bliżej i taniej mi do takiej decyzji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się