Seta-1.8t 0 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Witajcie, Chciałem się wam pochwalić moim wykresem który wg. mnie jest imponujący po tak niewielkich modach. Dp został zakupiony od kolegi Gregor10 a cały program został zrobiony na Białymstoku w Turbodiesel.pl u Zaprzala. Dorzuciłem wtryski od skody 320ccm, sportową wkładkę filtra powietrza K&N (daje fajny dźwięk przy zrzucaniu powietrza). Niestety nie starczyło czasu na dodatkowy IC ale teraz na zimę nie ma co się z tym śpieszyć, zostanie zrobione na wiosnę Załączam wykres i proszę znawców tematu o zerknięcie Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 elegancko,długo stroił furacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Ogolnie zeszlo nam okolo 2.5h razem z hamownia. Z tego co z nim rozmawialem to poszlo gladko czasami potrafi zejsc duzo dluzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunwo 2 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Jakie wtryski dokładnie zamontowane w aucie? To nie są te BEX'owe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Dokładnie tak jak mówisz to są wtryski takie same jak w BEX-ie o tych samych numerach lecz pochodzące ze skody 1.8. Przede wszystkim ze względów finansowych. Za te z BEX-a trzeba zapłacić 200-300zł za kpl. a identyczne wtryski z innego auta 1,8t o tych samych parametrach 80 do 150zł za kpl. Pisze że 80zł bo dokładnie tyle dałem za swoje razem z listwą wtryskową w komplecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilas 1 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Masz logi zrobione z miłą chęcią bym porównał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jak wrażenia z jazdy po wirusie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Ciekawy jestem jaki wpływ na całość ma ten filtr powietrza, też zastanawiam się nad wstawieniem K&N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Logów nie mam nie miałem potrzeby robic ale kiedyś w wol ej chwili szczerze to teraz przydała by sie aktualizacja:d jakiś czas temu wpadła hybryda do tego fmic 63mm nooooo i przedewszystkim przelot z kwasu wtryski 380ccm leżą i czekają na swoja kolej. Jestem umówiony w polowie sierpnia na korektę licze na około 240-250km Ciekawy jestem jaki wpływ na całość ma ten filtr powietrza, też zastanawiam się nad wstawieniem K&N Róznicy nie odczujesz pod nogą za bardzo ale na przepływce jest roznica duzo wiecej powietrza pobiera jednym slowem fajna rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Możesz dać znać jak założysz wtryski 380ccm, mogę wziąć od Ciebie te 320. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Te 320 bierze mój kolega więc są już sprzedane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Ja zrobiłem teraz mapę, wrzucę niebawem ale na seryjnych wtryskach i z DP, wyszło 191 KM i 309 Nm, bez drugiego IC lub FIMC dalej będzie ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Dalej bedzie ciezko nawet ze wzgledu temperatury w dolocie:d u mnie na fmic przy temp 28*c na zewnatrz jest w dolocie 43*c przy dobrym palowaniu na rltrójce i dwojce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Dalej bedzie ciezko nawet ze wzgledu temperatury w dolocie:d u mnie na fmic przy temp 28*c na zewnatrz jest w dolocie 43*c przy dobrym palowaniu na rltrójce i dwojce Jaki masz FIMC i jakiego rzędu był to koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mam dokladnie ten: http://allegro.pl/intercooler-550x230x65mm-tuning-jak-apexi-hks-i5991497442.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mam dokladnie ten: http://allegro.pl/intercooler-550x230x65mm-tuning-jak-apexi-hks-i5991497442.html Bardzo dziękuję, resztę gratów też zamawiałeś z allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Rury i kolanka kupowalem w hurtowni stali po rabatach calosc mnie wyszla okolo 950zl oczywiscie z robocizna bo sam tego nie spawalem:d robili mi to w firmie ktora robi takie rzeczy i tlumiki wiec profeska. Normalnie za takie rzeczy z ich maaterialem licza sobie okolo 1500zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ciekawy jestem, czy będzie duża różnica w chłodzeniu pomiędzy FIMC a prawym IC z bex. Jestem na etapie podejmowania decyzji. Te wtryski ze skody masz z wersji 180KM czyli rs? taki sam silnik był chyba jeszcze montowany w leonie i toledo ? dobrze kojarzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja mam prawy z Bexa i przy 212 KM nie odczuwam spadków mocy, nawet jak jest gorąco. Wg. mnie to dobra i tańsza alternatywa dla FMIC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja mam prawy z Bexa i przy 212 KM nie odczuwam spadków mocy, nawet jak jest gorąco. Wg. mnie to dobra i tańsza alternatywa dla FMIC. Ja też mam plany na podobną moc i chyba bliżej i taniej mi do takiej decyzji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się