Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analize logow 1.9 tdi


pablo311091

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. moglby ktos sprawdzic analize logow czy sa pozytywne czy nie? bo mi sie zdaje ze jeden cylinder nie palioiwwczdh.jpg

Edytowane przez pablo311091
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema i nic nie bedzie bo masz stary serownik(komputer w samochodzie)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012/

wystarczy poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawki nie ruszaj bo jak obniżysz to zacznie poddymiać i będziesz miał problemy z turbiną,będzie się zacinać i łapać tryb awaryjny,potem czyszczenie i koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawki nie ruszaj bo jak obniżysz to zacznie poddymiać i będziesz miał problemy z turbiną,będzie się zacinać i łapać tryb awaryjny,potem czyszczenie i koszty.

hehe kolego gdzie to wyczytałeś? to nie 216 zeby dymił ,turba nie czyścisz bo nic w środku niema( zmiennej geometrii) jest to zwykła turbina westgate

dawke trzeba podwyższyć bo jest za niska nie obniżyć

śmiało ustaw 3 mg (cała elektryka off) bedzie lepsza reakcja na gaz i auto troche dynamiczniejsze:)

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dynamiczniejsze może na pewno ale w dolnej partii obrotów,reszta zostaje taka sama poza większym spalaniem-o tym warto wspomnieć bo w ostatnim poście zapomniałem.Dawka na ciepłym.Fakt z turbiną 1z.


dawki nie ruszaj bo jak obniżysz to zacznie poddymiać i będziesz miał problemy z turbiną,będzie się zacinać i łapać tryb awaryjny,potem czyszczenie i koszty.

hehe kolego gdzie to wyczytałeś? to nie 216 zeby dymił ,turba nie czyścisz bo nic w środku niema( zmiennej geometrii) jest to zwykła turbina westgate

dawke trzeba podwyższyć bo jest za niska nie obniżyć

śmiało ustaw 3 mg (cała elektryka off) bedzie lepsza reakcja na gaz i auto troche dynamiczniejsze:)

dynamiczniejsze może na pewno ale w dolnej partii obrotów,reszta zostaje taka sama poza większym spalaniem-o tym warto wspomnieć bo w ostatnim poście zapomniałem.Dawka na ciepłym.Fakt z turbiną 1z.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnych wtryskach jezdziłem z dawka 3mg i spalanie było na tym samym poziomie co ciekawe po zamontowaniu 0.216 i wyregulowaniu ciśnieni spalanie praktycznie na tym samym poziomie (przy takiej samej jeździe), jeśli ktoś zaczyna dużo testowac i chłostać to spalanie wzrośnie nic dziwnego:)

Wiem to z własnego doświadczenia,dużo testowałem:P

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie siejecie zamęt. Silnik 1Z to jeden z najbardziej żywotnych silników w samochodach osobowych. Posiada zwykłą turbinę z zaworem upustowym + zwykła pompa vp37. W tym silniku jest ważna dawka paliwa i kąt wtrysku. Zrób loga 01stat i 00BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Bylem przedworaj u mechanika co tylko pompy robi i ustawia. Powiedzial mi tak ze dawka paliwa jest bardzo dobra, spalanie 6 litra na 100 w trasie to kazal mi nawet tego nie ruszać wiec 4.8 to jest dobra dawka, ale turbinka juz pomalu szfankuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powszechnie utarte jest ze ustawia sie w zakresie 3.0 - 5.0 więc u ciebie jest pod górną granice i jest według moich doświadczeń jest to uboga dawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powszechnie utarte jest ze ustawia sie w zakresie 3.0 - 5.0 więc u ciebie jest pod górną granice i jest według moich doświadczeń jest to uboga dawka.

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...