Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX] Proszę o analizę logów dynamicznych 003,011


Mateusz Uchmanowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zrobiłem logi 003 i 011. Auto trochę słabo się zbiera. Inne rzeczy sprawdzałem u diagnosty takie jak turbo, popowtryski itp. Pomoże ktoś? Będę bardzo wdzięczny :).

Linki

http://vaglog.pl/log_235978.html

http://vaglog.pl/log_235979.html

Bardzo dziękuję za pomoc.


Chyba, że nic z tego nie wynika to trzeba zrobić inne logi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wklejam poukładane logi

Dynamiczne

001 - http://vaglog.pl/log_236016.html

003 - http://vaglog.pl/log_236021.html

004 - http://vaglog.pl/log_236017.html

008 - http://vaglog.pl/log_236018.html

010 - http://vaglog.pl/log_236019.html- tutaj zrobione dwa pomiary, ten późniejszy prawidłowy

011 - http://vaglog.pl/log_236020.html

Statyczne

000 - http://vaglog.pl/log_236009.html

003 - http://vaglog.pl/log_236012.html

007 - http://vaglog.pl/log_236011.html

011 - http://vaglog.pl/log_236013.html

013 - http://vaglog.pl/log_236014.html

018 - http://vaglog.pl/log_236015.html

023 - http://vaglog.pl/log_236010.html

Bardzo proszę o pomoc.

w samochodzie wymienione

-rura intercoolera bo była dziurawa

-wybity kat

-kompletny rozrząd

Ambitny mechanik powiedział, że nie wie co to moze byc bo turbo chodzi, jeden wtrysk troche nie halo ale do uszkodzenia daleko i mowi ze albo kat albo przepływomierz. Dodam, że przy wymianie rozrządu zauwazylem syf w baku.

Koledzy proszę o analizę i jakąś stosowną diagnozę dlaczego auto nie ma takiego buta jak mieć powinno.

Pozdrawiam

Już wyedytowane

Edytowane przez Mateusz Uchmanowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok, synchro troche na - ale napewno nie w tym problem, turbo ładnie wstaje, korekcje i bipy ok. Jednym słowem w logach nie widać nic niepokojącego a nawet mozna powiedzieć ze są bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie gdzie może leżeć problem ? Sytuacja wyglądała tak, że było ok i pewnego ranka zapaliłem auto i przycisnąłem na jedynce do odcięcia, zaczęło nim bujać 2 sekundy jak stanąłem. Później wróciło do normy ale mam wrażenie że to od tego momentu auto nie zbiera się tak jak na początku :/ Czy syf w baku paliwa ma coś do tego ? Mogą być inne przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli filtry sa pozapychane to ma. Złota zasada żadnego auta na zimnym silniku sie nie katuje w szczególności nie robi sie tak z dieslami. Sprawdz czy nie ma dziury w dolocie ale po logach nie widać zeby były problemy z doładowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy diesel także nie wiedziałem. Czyli myślisz że czyszczenie filtrów paliwa i całego baku powinno pomóc? Dziury w dolocie nie ma bo sprawdzałem :/ Jest jeszcze jeden obiaw, jak jest mega zimno na dworze to po zapaleniu bujnie nim raz tak nie równo i zaczyna pracować normalnie. Zdarza się to bardzo rzadko ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałem ze filtry mają być czyste. To ze buja na zimno to praktycznie norma, to jest stary diesel czyli zapłon samoczynny przyjmij ze ten typ tak ma.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jeszcze jakiś pomysł czy tylko zająć się filtrami ?


Tylko tak się zastanawiam. Przed wymianą rozrządu już auto mocy nie miało. Wymieniłem rozrząd ze wszystkimi filtrami razem z filtrem paliwa i nic się nie poprawiło. Miało to miejsce 2 miesiące temu więc wątpie aby to miało jakiś wpływ na brak mocy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro logi są ok, kata nie ma, dolot jest szczelny to według mnie wydziwiasz i poprostu sie przyzwyczaiłeś. 3000rpm osiągasz w niecałe 7s, zdrowy awx osiaga 3000rpm w ok 6 sekund więc tragedii nie ma.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj porównywałem z identycznym audi z takim samym silnikiem. Różnica jest tak ogromna, że w glowie sie nie miesci. W moim audi nie czuć tego "wgniecenia w fotel" jak to było na początku a jak się przesiadłem do tej drugiej to wyrywało z butów normalnie.. Nie wydziwiam bo czuję to różnicę i niepokoi mnie to poprostu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzam jeszcze jutro dolot, czy nigdzie nie przepuszcza powietrza itp, zobacze na filtr paliwa i chyba zabiore sie za czyszczenie baku. Moze to pomoze. Chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl ?


Panowie a co myślicie o dolaniu na 40 l ropy LIQUI MOLY 5156 a pO wyjeżdzeniu zrobienie zabiegu Liquily Moly Diesel-System-Intensiv-Reiniger Liqui Moly 5154 opisywanym w tym poscie ?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/127707-all-czyszczenie-wtryskiwaczy-pompowtryskiwaczy-diesla/?hl=%20czyszczenie%20%20baku?st=0 .

Myślicie, że LM 5156 poradzi sobie z jakimś syfem w baku paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym rannym wkręceniem do odcięcia mogłeś załatwić silnik, wysokie ciśnienie oleju spowodowało spotkanie zaworu z tłokiem i zawór zrobił się mniej szczelny albo szklanka padła, szkoda że przy wymianie rozrządu nie pomyślałem o wymianie szklanek czy podkładek pod pompkami, czy auto od tego momentu nie dudni bardziej? albo nie cyka głośniej niż inne pd?
do ropy to możesz dolewać w celu wydłużenia życia pompek moto 2t, dolewanie czego kolwiek innego do ropy w celu czyszczenia to kasa w błoto, wyjmij smoka spuść ropę i wyczyść bak, a sam silnik zasilasz tym płynem by wyłącznie na tym płynie silnik z 30min po pracował, w tedy to jakiś tam efekt może dać
czwarta pompka leje albo kiedyś tam będzie

auto odpycha się dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze z drugiego konta bo swoje główne mam połączone z fb a nie mogę się zalogować przez taptalk. Auto chodzi normalnie, nie cyka głośniej tylko odpalenie jest czasami takie nierówne. Ale trwa to dosłownie sekundę i wskakuje na normalne obroty. Dzieje się to rzadko. Tak wiem ze czwarta pompka ma dużą korekcję ale jeszcze pozyje mam nadzieje. Myślisz ze wyczyszczenie baku może dać jakiś efekt? czy ja jako laik dam rade sprawdzić Szczelność tego zaworu? zrobię również ta operacje aby auto na liqui moly Pochodziło przez pół godziny, może to coś da.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś na gorze ze zawór mógł się rozszczelnic. Jak ściągnę smok to czym ten bak wyczyścić? bo nie zabardzo wiem jak się do tego zabrać

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągasz smoka i jego też dokładnie czyścisz, możesz spr czy jest szczelny w wannie z wodą, możesz potem odkręcić bak i zlać ropę i potem ręcznikami papierowymi wytrzeć, można nalać jakiegoś rozpuszczalnika by cały brud rozpuścić i zrobić szejkera sposobów jest do woli

szczelność zaworu można spr na tą chwile tylko poprzez pomiar kompresji silnika ale skoro silnik nie wydaje żadnych podejrzanych odgłosów można to sobie odpuścić bo i tak nic z tym nie zrobisz, bo to zbyt duże koszty, a do puki silnik pracuje normalnie głupotą było by cokolwiek robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...