Zimny Chirurg 2 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Witam Powiem tak. Mialem wczesniej INE i pasek conti i pieknie smigalo. Teraz mam caly INE rozrząd wlacznie z pompa i paskiem i jak sie nagrzeje to w ok. 2000 obr/min huczy. Ale tylko w tych obrotach i jak sie nagrzeje. Przed 2000tys i po nic. tylko w tych 2 tys obr/min. Czytalem to pisali ze za mocno napiety. Pojechalem do mechanika i powiedzial ze strzalka jest idealnie na srodku i masz dodatkowy jeszcze dopinacz hydrauliczny i w AJM sie nie da tego zluzowac. Co o tym sadzicie? Smigac az samo przejdzie? Tez tak wyczytalem ze po pewnym czasie przejdzie. Dzieki i pozdro.
misiek95 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 dopinacz hydrauliczny też zmieniany?
Sebastiano87 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Ja zmieniałem u siebie rozrząd na INA razem z napinaczem hydraulicznym i ten huk znikł po 10 tys dopiero.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 dopinacz hydrauliczny też zmieniany? Wszystko zmieniane. Nie robie popeliny. Caly komlet INA. Z napinaczami pompa i paskiem. Wszsystko kompletne.Dopinacz tez nowy byl w zestawie. Zaznaczam ze jak zimny to pienie cicho. Ja zmieniałem u siebie rozrząd na INA razem z napinaczem hydraulicznym i ten huk znikł po 10 tys dopiero. Czyli potwiedza sie ze w miare pracy paska ktory sie tam o iles mm wyciaga halas ucicha. Tez tak gdzies wyczytalem. Potwierdza to ze jak cieply to zaczyna halasowac. Rozszerzalność cieplna. Robi sie ciaśniej i zaczyna halasowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się