chmiel198 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) Witam. Mógłby rzucić okiem na logi tego trupa?Pierwszy raz to robilem wiec jak cos nie tak to poprawięhttp://vaglog.pl/log_236174.html http://vaglog.pl/log_236179.html http://vaglog.pl/log_236180.html http://vaglog.pl/log_236181.html http://vaglog.pl/log_236182.html http://vaglog.pl/log_236183.html http://vaglog.pl/log_236184.html http://vaglog.pl/log_236185.html http://vaglog.pl/log_236175.html http://vaglog.pl/log_236177.html http://vaglog.pl/log_236176.html http://vaglog.pl/log_236178.html Edytowane 17 Października 2015 przez chmiel198
tomasz102 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Widzę, że EGR zaślepiony. Tak na szybko sprawdzałem i widzę, że turbo ma problem. Turbo było regenerowane lub ktoś w nim grzebał ? Jeżeli nie to masz dziurę w dolocie lub problemy z podciśnieniem.
chmiel198 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 Widzę, że EGR zaślepiony. Tak na szybko sprawdzałem i widzę, że turbo ma problem. Turbo było regenerowane lub ktoś w nim grzebał ? Jeżeli nie to masz dziurę w dolocie lub problemy z podciśnieniem. Egr nie bylo zaslepione, turbo nie było nigdy ruszane. Dolot sprawdzalem pod wzgledem dziur pekniec itp. i nic nie znalazlem. Jutro powymieniam wężyki podcisnienia
tomasz102 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) EGR w takim razie się zaciął bo innej możliwości nie widzę skoro jesteś pewny, że nie zaślepiony. Ewentualnie coś ze sterowaniem. Wymień i zrób logi 011 dynamiczne na 3 i 4 biegu. Edytowane 18 Października 2015 przez tomasz102
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się