q5 dworak Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 witam , kupiłem audi q5 3.0 tdi silnik ccw auto posiadało uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia opilki w całym układzie czynności które wykonałem : -czysczenie calego układu paliwowego łącznie z bakiem -wymiana pompy wysokiego ciśnienia -wymiana wtryskiwaczy -wymiana regulatora cisnienia na listwie auto strasznie ciężko odpala jak odpali chodzi jak traktor rzuca całym silnikiem reaguje bardzo słabo na gaz gdy jednak wejdzie na obroty chodzi dośc dobrze gdy puści się gaz silnik zaczyna sie mega trząśc i gaśnie , zero błędów na kompie gdzie szukac dalej co może byc przyczyną ?
rapiw Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 witam , kupiłem audi q5 3.0 tdi silnik ccw auto posiadało uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia opilki w całym układzie czynności które wykonałem : -czysczenie calego układu paliwowego łącznie z bakiem -wymiana pompy wysokiego ciśnienia -wymiana wtryskiwaczy -wymiana regulatora cisnienia na listwie auto strasznie ciężko odpala jak odpali chodzi jak traktor rzuca całym silnikiem reaguje bardzo słabo na gaz gdy jednak wejdzie na obroty chodzi dośc dobrze gdy puści się gaz silnik zaczyna sie mega trząśc i gaśnie , zero błędów na kompie gdzie szukac dalej co może byc przyczyną ? Miałem to samo , jednak czyszczenie nie pomogło - zbiornik i reszta do wymiany - pomogło przejeżdżone już 50 tyś . Przyczyna - paliwo w 90 %. PZDR
q5 dworak Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 znalazłem przyczynę ssący wałek rozrządu sie przestawił on napędza pompę prawdopodbnie pompa sie zatarła i zatrzymała wałek i przestawił się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się