variocustoms Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Szanowni Klubowicze i posiadacze B7 i B6 !!! Po dniach zastanawiania się nad wyborem nowego zawiasu podjąłem decyzję. Pod uwagę brałem gwint FK z regulacją wysokości i 6 stopniową regulacją twardości przednich amorków oraz Tein z regulacją wysokości i twardości przód i tył (16 stopni twardości). Wybrałem markowego Teina w wersji Super Street Mój "hardcorowy" charakter powiedział mi, skręcaj na maxa !!! No i niestety tylko na fotkach wygląda to super, w rzeczywistości obcieram chlapaczem montowanym na zderzaku (długa listwa) prawie każda hopka !!! Klika razy bebechami pojechałem po koleinach i wypukłaościach w asfalcie. Zawias jest ustawiony na STREET 8/16 przód i tył. Na równej powierzchni jedzie jak po maśle, jak S-ka z pneumatyką, zwrotność i brak przechyłów kusi do deptania niuni. Niestety gładkich dróg jest mało i chyba jutro podkręcę z 2 cm przód do góry bo szkoda mi mojej niuni ;( Na fotkach widać max skręcenie w dół, przód wychodzi ok -70 mm a tył ok -60/65 mm. zawias kupiony u przedstawiciela TEIN w Polsce, firma JDL (www.tein.pl) gorąco polecam ! Miła obsługa i expresowa wysyłka, cena niższa niż w DE Montaż w firmie LPM w Poznaniu na ul. Bninskiej, także gorąco polecam, koszt 4 niższy niż w ASO Jak macie jakiekolwiek pytanie to PW Zawias jest godny polecenia dla kierowców z zacięciem sportowym i normalnych (ustawienie komfort też jest możliwe) myślę, że jest to super alternatywa dla ORI zawiechy. Pozdro dla wszystkich Na fotkach przed montażem i po, różnice chyba widać
Piechol Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 strasznie nisko siedzi, moim zdaniem jak podniesiesz te 2cm to będzie się lepiej prezentować no i będzie praktyczniej ale ogólnie dobra robota a te fotki ze zwykłą zawiechą gdzieś wcięło czy ja ich tylko nie widzę?
variocustoms Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 Zagubione fotki [br]Dopisany: 08 Listopad 2008, 18:43_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny/all_b7_bre_20_tdi_virus_by_rogalotti-t52320.0.html;new Temat zlekka powiązany dla zainteresowanych
Madas Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 no stary to popłynąłeś na maxa od jutra będziesz mówił" nie lubie garbów i polskich dziur" ale gleba
Piechol Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 no jest spora różnica jakie fele teraz w planach? 18"? P.S. jak już mazać rejestracje to ze wszystkich zdjęć
Madas Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Piechol a Ty czemu nie odwiedzasz naszego wątku spoty wlkp no jestem ciekaw czy wpadniesz na spot 16.11 sory Vario ale wiem że moge
arturo_freestyler Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 a jak cenowo fk wyglada? i jak sie zmienia ustawienia twardosci? bo wysokosci to wiem... :>
marcin j Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Jednak taka glebą po torze się dobrze jeździ, u nas żeby było w miare trzeba troszke podnieść
variocustoms Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 Co do rejerstracji to mazanie to głupota madas nie wiem co możesz a czego nie możesz FK niech sobie wszyscy odpuszczą, TEIN rządzi hihi Ken Nakamura na TEINie śmiga to my też możemy dla nie znających tematu to Nakamura to wielokrotny mistrz Japoni w drifcie twardość się zmienia małym pokrętłem na końcu amortyzatora: na maxa w prawo a potem odliczasz w tył. Max to 0/0 ja mam - 8 od zera generalnie jest 19 ustawień ale nie zalecają przekraczania 16tego ustawienia
Madas Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 tak wyszło Vario w dobrej wierze wiesz przecież. nie gniewaj się bo do Wolsztyna pojedziemy po samych śpiących policjantach a TEIN :gwizdanie:
marcin j Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 jaki masz rozmiar alu?? , bo przydałby sie 18", 19" wyglądałoby koxowo , no i jednak ciut wyżej .
arturo_freestyler Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Co do rejerstracji to mazanie to głupota madas nie wiem co możesz a czego nie możesz FK niech sobie wszyscy odpuszczą, TEIN rządzi hihi Ken Nakamura na TEINie śmiga to my też możemy dla nie znających tematu to Nakamura to wielokrotny mistrz Japoni w drifcie twardość się zmienia małym pokrętłem na końcu amortyzatora: na maxa w prawo a potem odliczasz w tył. Max to 0/0 ja mam - 8 od zera generalnie jest 19 ustawień ale nie zalecają przekraczania 16tego ustawienia a da sie ustawic twardosc zeby był komfortowy jak na serii? bo fajnie by było ustawic na -40przod -30 tyl i miec komfort jak w serii :> do avanta s-line 1BV jest taki sam model?
Patrox Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Tak jak koledzy napisali, obowiązkowo musi być min. 18 .Z całym szacunkiem ale teraz póki co to wygląda ten samochód jak złamany!!! Ale przy odpowiednich kołach nabierze fura charakteru. Ja wkleje może jutro forki bo też zmieniałem u sierbie zawias tylko tyle że same amory i spręzyny eibach pro kit.
variocustoms Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 18'' będą na pewno madas spoko wodza, damy radę do Wolsztyna Co do ustawienia na komfort to pewnie jest jak w serii. Nawet teraz to nie jest beton Pozdro[br]Dopisany: 09 Listopad 2008, 11:35_________________________________________________TEIN jest w opcji do FWD albo Q, nie ma rozgraniczenia czy sedan/avant Arturo kupuj Tein'a
Tomeks Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 TEIN jest w opcji do FWD albo Q, nie ma rozgraniczenia czy sedan/avant Arturo kupuj Tein'a coś się mi wydaje,że do Avanta nie robią
variocustoms Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 Sorry, pomyłka się wdarła, do wagonów nie ma zawiechy tylko sedany. Avanty muszą szukać innego zawiasu.[br]Dopisany: 09 Listopad 2008, 13:03_________________________________________________Fotki po delikatnym podniesieniu ok 30 mm. Teraz jest niżej od S-line'a ok -55 mm.
Iverson Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 nom o niebo lepiej , a jak śnieg spadnie to podnosisz bardziej??
Piechol Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 no teraz jest kox tył został jak był?
Madas Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 pieknie się prezentuje i myśle że zmiana na korzyść ..... zapodaj profil z boku
variocustoms Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 Tył został bez zmian czyli max w dół. Na zimę nie podnoszę bo nie widzę potrzeby. Na żywo prezentuje się lepiej niż na fotkach Przyczepność na zakrętach jest zboczenie dobra przy zachowaniu całkiem dużego momfortu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się