Slizu Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Witam wszystkich serdecznie!Tak jak w temacie, wyjechałem z domu i parę km później zawracałem, nagle wspomaganie momentalnie wysiadło. Kiedy zjechałem z trudem na stację zobaczyłem, że cała prawa cześć komory silnika jest zapryskana płynem z układu wspomagania. Poziom spadł poniżej minimum, pod autem zrobiła się mała plama więc udałem się na stację kupiłem płyn firmy STS do układów ze wspomagniem dolałem go i wróciłem znowu z trudem do domu. Jechałem kawałek, około 1km, bo wiem, że mogłem uszkodzić czyms takim pompę. Widzę, ze gdzieś głęboko obok silnika leży kawałek plastiku (mógł już tam leżeć od dawna ), jeśli to cos pomoże. Więc, teraz pytanie do was, co mogło się stać? Słychać jak pompa pracuje (tak jak przy maksymalnie skręconych kołach), jak równiez słychać jakis dzwięk jakby łożyska, przy jechaniu z większą prędkością. Mam nadziję, że to nie pompa, bo do zwykłego 2.0 kosztuje 150zł, do mojego V8 jest jedna na allegro za 800zł. Macie jakieś pomysłu co sprawdzić i jak coś zaradzić. Pozdrawiam!
galka90 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Szukaj wycieków, wiem, że u ciebie będzie ciężko ale szukaj. Płyn wywala górą bo masz powietrze w układzie i można powiedzieć, że aż tak się pieni że go wywala. Pompa bez płynu, albo w zapowietrzonym układzie będzie wyła właśnie tak jak przy maksymalnym skręcie.
orango Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Nieszczelność trzeba zlokalizować... no pompa kosztuje bo i silnik "nietypowy"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się