Darek62 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Witam. Po czteroletnim ujeżdżaniu A4 B6 multitronic przyszedł czas na zmianę. Wybór padł na A4 B8. Upatrzyłem taką jedną - rocznik 2009; przebieg raczej wiarygodny 185 kkm,, silnik 2.0 TDI 105 kW CAGA, skrzynia CVT symbol LLA. Wizualnie ok, pod względem technicznym dobrze, ale jest jedno ale: na postoju na biegach P i N cisza jak makiem zasiał, natomiast po przełączeniu na D i R słychać delikatny pomruk (ciche, równomierne buczenie). Czy taki objaw to norma, czy też dyskwalifikuje ten egzemplarz. Dodam, że według sprzedającego (co potwierdził fakturami) rozrząd, koło dwumasowe i olej w skrzyni wymieniane były przed rokiem przy przebiegu 145 kkm.
Ukasz1 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 To normalne, ale na Twoim miejscu sprawdziłbym auto w warsztacie lub ASO.
Darek62 Opublikowano 26 Października 2015 Autor Opublikowano 26 Października 2015 Dzisiaj oglądałem dwa inne A4 B8 CVT w podobnej konfiguracji i faktycznie w obydwu przypadkach skrzynia jest słyszalna. Co ciekawe w B6 zdrowy multitronic jest cichutki, mimo że to starsza generacja skrzyń.
Ukasz1 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Bo w B6 silnik hałasuje i nie słychać skrzyni
Darek62 Opublikowano 26 Października 2015 Autor Opublikowano 26 Października 2015 Bo w B6 silnik hałasuje i nie słychać skrzyni Taką ewentualność też brałem pod uwagę. Owszem silnik hałasuje ..., ale bez przesady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się