Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Multitronic/pomruk na D i R


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po czteroletnim ujeżdżaniu A4 B6 multitronic przyszedł czas na zmianę. Wybór padł na A4 B8. Upatrzyłem taką jedną - rocznik 2009; przebieg raczej wiarygodny 185 kkm,, silnik 2.0 TDI 105 kW CAGA, skrzynia CVT symbol LLA. Wizualnie ok, pod względem technicznym dobrze, ale jest jedno ale: na postoju na biegach P i N cisza jak makiem zasiał, natomiast po przełączeniu na D i R słychać delikatny pomruk (ciche, równomierne buczenie). Czy taki objaw to norma, czy też dyskwalifikuje ten egzemplarz. Dodam, że według sprzedającego (co potwierdził fakturami) rozrząd, koło dwumasowe i olej w skrzyni wymieniane były przed rokiem przy przebiegu 145 kkm.

Opublikowano

To normalne, ale na Twoim miejscu sprawdziłbym auto w warsztacie lub ASO.

Opublikowano

Dzisiaj oglądałem dwa inne A4 B8 CVT w podobnej konfiguracji i faktycznie w obydwu przypadkach skrzynia jest słyszalna. Co ciekawe w B6 zdrowy multitronic jest cichutki, mimo że to starsza generacja skrzyń.

Opublikowano

Bo w B6 silnik hałasuje i nie słychać skrzyni :grin:

Opublikowano

Bo w B6 silnik hałasuje i nie słychać skrzyni :grin:

Taką ewentualność też brałem pod uwagę. Owszem silnik hałasuje ..., ale bez przesady :tonguemad:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...