muszka76 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Witam Na prośbę mojego wujka,który jest szczęśliwym posiadaczem Audi A3 1,9 tdi 105KM z 2006r piszę o problemie jaki dręczy go od jakiegoś czasu. A więc chodzi o to że auto kiedy jest zimne pali bez problemu ale kiedy mocno się zagrzeje np na trasie to nie może zapalić.Mechanicy nie potrafią pomóc.Brak błędów.Świece żarowe ok.Akumulator nowy.Jeden mechanik dołożył mu dawkę paliwa przy rozruchu i też nic nie pomaga. Bardzo proszę o Wasze sugestie bo wujek się wykończy przez ten samochód.Była to super okazja z autokomisu.
Krumak Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 A przekaźnik od świec był wymieniany?
muszka76 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Zapytam ale czy taki przekaźnik ma coś do odpalania na ciepłym? A nie powinien wyskoczyć błąd przekaźnika?
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Sprawdź prędkość obrotową silnika podczas uruchamiania na ciepłym, a także temperatury chłodziwa, paliwa i powietrza na rozgrzanym silniku . W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów ? Świeczki żarowe nie mają nic do uruchamiania gorącego silnika, tak że to nie tutaj leży problem. Praktycznie tylko zbyt mała dawka paliwa , albo jej brak podczas uruchamiania gorącego silnika może być przyczyną problemu . Jak go chechle na gorącym to z rury wydechowej leci cokolwiek oprócz czystego powietrza ?
Dev Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Odepnij wtyczke od czujnika wody gdy silnik bedzie goracy. Jezeli odpali od strzała to masz mape wtrysku do poprawki.
liquid8p Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Miałem to samo w a3 8P 1.9 TDI. Na zimnym odpalał dobrze, a na ciepłym długo kręcił. Pomoże zmiana oprogramowania silnika, inaczej mówiąc nowy soft. Ja zwiększyłem wtedy moc silnika i na ciepłym odpalał dobrze.
danieldj1 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Podzielę się swoją opinią na ten temat silnik 1.9Tdi 105km identyczny problem jak zimny od strzała a jak gorący to długo musiałem kręcić. Oczywiście ile mechaników tyle wersji np kąty wtrysków pompa paliwa padająca soft itd itd itp. Na szczęście trafiłem na elektromechanika który zna się na swojej robocie cytuje: "typowa usterka tych silników naprawa rozrusznika, jasne zrobię" Też mi się wydawało dziwne jakim cudem rozrusznik skoro na zimnym bez problemu odpala ale jednak zdemontował rozrusznik zrobił co trzeba dodatkowo okazało się że akumulator w słabej formie więc kupiłem nowy. Koszt 100zł + akumulator, teraz zimny gorący od strzała i żadne zmiany paliwowe nie były konieczne. Mam nadzieję że moja opinia będzie pomocna:)
Dev Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 I tutaj masz racje z tym ze wydales 1000zl a za zmiane mapy dałbys max 300 wiec przyoszczedzileś....
SotoM Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 tak to jest... jeden da 300zł za mape a drugi bedzie robił rozrusznik za 300zł...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się