Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na prośbę mojego wujka,który jest szczęśliwym posiadaczem Audi A3 1,9 tdi 105KM z 2006r piszę o problemie jaki dręczy go od jakiegoś czasu.

A więc chodzi o to że auto kiedy jest zimne pali bez problemu ale kiedy mocno się zagrzeje np na trasie to nie może zapalić.Mechanicy nie potrafią pomóc.Brak błędów.Świece żarowe ok.Akumulator nowy.Jeden mechanik dołożył mu dawkę paliwa przy rozruchu i też nic nie pomaga.

Bardzo proszę o Wasze sugestie bo wujek się wykończy przez ten samochód.Była to super okazja z autokomisu.

Opublikowano

A przekaźnik od świec był wymieniany?

Opublikowano

Zapytam ale czy taki przekaźnik ma coś do odpalania na ciepłym? A nie powinien wyskoczyć błąd przekaźnika?

Opublikowano

Sprawdź prędkość obrotową silnika podczas uruchamiania na ciepłym, a także temperatury chłodziwa, paliwa i powietrza na rozgrzanym silniku .

W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów ?

Świeczki żarowe nie mają nic do uruchamiania gorącego silnika, tak że to nie tutaj leży problem.

Praktycznie tylko zbyt mała dawka paliwa , albo jej brak podczas uruchamiania gorącego silnika może być przyczyną problemu .

Jak go chechle na gorącym to z rury wydechowej leci cokolwiek oprócz czystego powietrza ? :naughty:

Opublikowano

Odepnij wtyczke od czujnika wody gdy silnik bedzie goracy. Jezeli odpali od strzała to masz mape wtrysku do poprawki.

Opublikowano

Miałem to samo w a3 8P 1.9 TDI. Na zimnym odpalał dobrze, a na ciepłym długo kręcił. Pomoże zmiana oprogramowania silnika, inaczej mówiąc nowy soft.

Ja zwiększyłem wtedy moc silnika i na ciepłym odpalał dobrze.

Opublikowano

Podzielę się swoją opinią na ten temat silnik 1.9Tdi 105km identyczny problem jak zimny od strzała a jak gorący to długo musiałem kręcić. Oczywiście ile mechaników tyle wersji np kąty wtrysków pompa paliwa padająca soft itd itd itp. Na szczęście trafiłem na elektromechanika który zna się na swojej robocie cytuje: "typowa usterka tych silników naprawa rozrusznika, jasne zrobię" Też mi się wydawało dziwne jakim cudem rozrusznik skoro na zimnym bez problemu odpala ale jednak zdemontował rozrusznik zrobił co trzeba dodatkowo okazało się że akumulator w słabej formie więc kupiłem nowy. Koszt 100zł + akumulator, teraz zimny gorący od strzała i żadne zmiany paliwowe nie były konieczne. Mam nadzieję że moja opinia będzie pomocna:)

Opublikowano

I tutaj masz racje z tym ze wydales 1000zl a za zmiane mapy dałbys max 300 wiec przyoszczedzileś....

Opublikowano

tak to jest... jeden da 300zł za mape a drugi bedzie robił rozrusznik za 300zł...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...