rafal1717 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Witam, Od dłuższego czasu zmagam się z ciężkim odpalaniem AFB. Do tej pory udało się sprawdzić wszystko co związane jest z doprowadzeniem paliwa do pompy czyli filtr, zaworek, przewody wymienione na przezroczyste, uszczelka pod sterownikiem itd. W przewodach do pompy i na powrocie do filtra nie widać żadnych oznak powietrza. Auto na zimnym po postoju nieraz odpala po kliku sekundach, innym razem prawie po zajechaniu aku natomiast innym razem mniej więcej w połowie biorąc pod uwagę skrajne przypadki, Jak już odpali i trochę się zagrzeje oczywiście pali od strzała. Do podczas dynamicznej jazdy wpada najprawdopodobniej w tryb awaryjny i nie chce się wkręcać powyżej 3tyś. obrotów (o dynamice oczywiście nie wspomnę). Prosiłbym o ocenę logów może na ich podstawie uda się stwierdzić gdzie szukać przyczyny tych anomali. Z GÓRY DZIĘKUJĘ za POMOC. Logi Statyczne: 001, 002, 003 http://vaglog.pl/log_237151.html 004, 005, 006 http://vaglog.pl/log_237152.html 007, 008, 009 http://vaglog.pl/log_237156.html 010, 011, 012 http://vaglog.pl/log_237153.html 013, 014, 015 http://vaglog.pl/log_237155.html 016, 019, 018 http://vaglog.pl/log_237157.html 011, 004, 002 http://vaglog.pl/log_237154.html Logi Dynamiczne: 001, 002, 003 http://vaglog.pl/log_237158.html 004, 005, 006 http://vaglog.pl/log_237164.html 007, 008, 009 http://vaglog.pl/log_237160.html 010, 011, 012 http://vaglog.pl/log_237162.html 013, 014, 015 http://vaglog.pl/log_237161.html 016, 019, 018 http://vaglog.pl/log_237159.html 011, 004, 001 http://vaglog.pl/log_237163.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się