lizuk1990 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Hej. Mam a4b6 BEX. Wywalony kat, wystawiony DP, zrobiony rozrząd oraz napinacz i łańcuch. Założony zawór dv forge. Nowe świece. Wydaje mi się, że auto jeszcze nie do końca jedzie jak powinno. Jakie logi mam porobić, żeby ktoś był e stanie mi powiedzieć co ewentualnie jest do poprawki.Zrobiłem logi dotyczące cewek i jeden gość mi mówi, że mam za małe ciśnienie paliwa. Dodam, że auto miało kiedyś gaz i może wtryski są przytarte? Chcę doprowadzić ja do serii i później modzic. Już i tak aito jeździ o niebo lepiej niż jak go kupiłem, ale te cewki mi nie dają spokoju.Tutaj logi i proszę o info jakie jeszcze zrobić.http://vaglog.com/log_237108.htmlhttp://vaglog.com/log_237109.htmlPomocy pany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Wymień sobie filtr paliwa jak go nie wymieniałeś, tylko coś porządnego gdyż w nim masz regulator ciśnienia, a następnie zrób loga 002+033. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Filtr paliwa jest nowy z Manna świeżo wymieniony. Więc co dalej? Muszę zrobić z niego sto procent seriem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Zrób logi z doładowania 115+118, cewki zostaw w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 No filtr mozesz sobie do kosza wsadzic, do tego silnika tylo orginalny z aso, zaden inny zamiennik sie nie sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Czyli po moich logach wychodzi, że mam za niskie ciśnienie paliwa? Na bank to wina filtra? Przecież jest Mann wsadzony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Narazie to zrob logi jak laduje turbo, bo nie wiadomo czy przeplywka dobrze wskazuje, jak chcesz sprawdzic filtr i pompe to zmierz cisninie paliwa na jalowym i pod obciazeniem. Wysłane z mojego Q8HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Jakie ciśnienie powinno być u mnie? I mam je sprawdzać na wyjściu z pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Sprawdzasz na listwie, banalnie proste jest wyjscie na koncu listwy odkrecasz zaworek i podpinasz manometr cisnienie stale ok 4 bar. Wysłane z mojego Q8HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 0 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ciśnienie wynosi 4 bary. Logi dziś zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Błachut 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Ale to "zawór dv forge" nie polecam tego do naszych 1.8T najlepszy mozna powiedziec ze nawet dedykowany jest "Bailey Motorsport" i najlepiej ksztalt taki jak na foto ci podalem na dole. A czego akurat ten? bo z nim nie ma problemow a te silniki sa wrazliwe na takie cos.A i ten motosport dobrze syczy bardzo dobrze.Wiem bo sam mam taki i polecam. Edytowane 3 Listopada 2015 przez Daniel Błachut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 0 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Mam forge, więc już za późno. Logi jeszcze nie zrobione bo nie mam kiedy i z kim tego ogarnąć Już wszystko jest ogarniete. Auto śmiga jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk93 0 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Mam forge, więc już za późno. Logi jeszcze nie zrobione bo nie mam kiedy i z kim tego ogarnąć Już wszystko jest ogarniete. Auto śmiga jak należy. Można wiedzieć co było nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizuk1990 0 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Kopniety rozrząd o ząbek, zużyty napinacz łańcucha, kat w dziwnym stanie, świece zużyte i ogólnie auto mocno zastane. Poza tym, ja przez to, że dotychczas jeździłem tdi miałem spaczone podejście. Po hamowni wyszła seria, więc lecimy dalej z tematem. Plan jest na 270km. Wszystkie rzeczy, które podałem zostały wymienione i później auto przegonione i jest gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się