seba1-9 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Witam wszystkich z forum.Może ktoś sam wymieniał rozrząd w 2.0tfsi BGB,a mianowicie chodzi o jego ustawienie gdzie i na jakie znaki patrzeć bo u mnie coś się nie zgadza z wałkami,byc może już był żle ustawiony przed rozebraniem.Muszę przyznać,że nie zapalał od cyknięcia tylko parę sekund go kręciłem.Powiem tak,na wale w okienku jest znak i tak jest ustawione,na wałkach znaki nie do końca pasują.Prosze o poradę kogos kto temat przerabiał.Pozdrawiam. Witam,ponownie Panowie może macie jakiś pomysł na ten rozrząd,rozebrałem całą górę była wymiana wałków bo krzywka umarła ale ja miałem wałki A w moim silniku BGB a kupiłem w dobrym stanie wałki B też z silnika BGB ,wymieniłem wariator no i cały rozrząd przed rozebraniem auto pracowało równo choć zanim zostało cokolwiek zrobione patrząc na znaki na obudowie rozrządu wałki i na znak wału coś było nie tak z ustawieniem tak się wydawało.Oglądając to wszystko śmiem twierdzić,że silnik musiał być kiedyś po kolizji rozrządu bo obudowy te metalowe są pokiereszowane.Oczywiscie pozaznaczałem wszystko farbą ale nie wiele mi moje znaki dały po wymianie wałków bo moje znaki zostały na starych,a teraz czy ustawiam na znaki po staremu czy po nowemu zawsze coś nie gra albo jest wypadanie zapłonu na 1 cylindrze i po zmierzeniu ma 6atm a pozostałe 15atm i wali w wydech,a jak 1-2 ząbki przesunę to dusi się brak mocy i wali w kolektor.Może ktoś wie o co chodzi jak to ustawić pasek z łańcuchem ,nawet blokada jest niedokładna bo mam i tolerancja jest duża.Proszę o pomoc.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się