ockham Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Witam Jest maly problem z moca 1.8t 163km A mianowicie auto przyspiesza rownomiernie niema takiego kopa jak mialo wczesniej I do tego slychac dziwny dzwiek jakby blow off po zdjeciu nogi z gazu lub zmianie biegow Najlepiej slychac przy obr ok 2100 Bledu zadnego na vagu nie wywala Czy to moze zawor dv ??
bobasxx Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Jeśli to charakterystyczny "źrebak" to tak, DV do wymiany.
ockham Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 Taki charakterystyczny dzwiek. Tzn ze ten zawor nie trzyma cisnienia ?? Czy dv w a4b6 2003r jedt taki sam jak do modeli a4 b5 ?? Bo mialbym na podmianke taki zawor od kumpla , zaworek ma moze niecaly rok
bobasxx Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Taki rechot... DV w B6 BFB - 06A145710P DV w B5 AEB AJL - 034145710B minimalnie się różnią ale zasada działania ta sama. Poczytaj tutaj o DV: http://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3
ockham Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Dzwiek jest identyczny jak na filmiku Edytowane 29 Października 2015 przez ockham
bobasxx Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Tak, to jest "źrebak", podmień DV i sprawdź czy pomogło.
ockham Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Dzisiaj dostalem od kumpla zaworek i zobacze czy bedzie poprawa Tylko jak tak patrzylem pod maske to moj dv jest jakby wiekszy duzo wiekszy Kumpel ma oryginal vw audi Moze poprzedni wlasciciel zalozyl jakis zamiennik hmmm Bez kanalu chyba sie nie obejdzie bo dostep do dv jest od spodu Czy dv jak nie trzyma cisnienia to wlasnie taki dzwiek sie wydobywa po zdjeciu nogi z gazu ?
noxes Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Chodzi o to, że on Ci trzyma ciśnienie, tzn nie upuszcza go w momencie kiedy powinien.
ockham Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) To jak moze trzymac cisnienie skoro grzybek unosi podcisnienie oo zamknieciu przepustnicy Czyli gdzies musi byc nieszczelny ten dv Moze membrana jest uszkodzona i powietrze juz podczas ladowania turbo sobie pomalu ucieka Tak ja to rozumiem Edytowane 8 Listopada 2015 przez ockham
noxes Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Mialem to samo to wiem. Nieszczelność jest po stonie podcisnienia. Inaczej pisząc zawor jest caly czas zamkniety. Dłuższa jazda z tym może spowodować uszkodzenie turbiny.
ockham Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 Wczoraj podlaczylem kompa i wywalilo taki blad: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Zawor wymieniony faktycznie uszkodzony od strony podcisnienia Juz niema tego dzwieku Ale mocy nadal troche brakuje
Łukasz13 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Zrob logi dynamiczne. Wysłane z mojego Q8HD
Bartek090982 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) witajcie,przepraszam ze sie podepne,czy polecacie jakis konkretny zawor dv do 1.8t czy lepiej serie zostawic? Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Bartek090982
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się