Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny chichot po zdjeciu nogi z gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jest maly problem z moca 1.8t 163km

A mianowicie auto przyspiesza rownomiernie niema takiego kopa jak mialo wczesniej

I do tego slychac dziwny dzwiek jakby blow off po zdjeciu nogi z gazu lub zmianie biegow

Najlepiej slychac przy obr ok 2100

Bledu zadnego na vagu nie wywala

Czy to moze zawor dv ??

Opublikowano

Jeśli to charakterystyczny "źrebak" to tak, DV do wymiany.

Opublikowano

Taki charakterystyczny dzwiek. Tzn ze ten zawor nie trzyma cisnienia ??

Czy dv w a4b6 2003r jedt taki sam jak do modeli a4 b5 ??

Bo mialbym na podmianke taki zawor od kumpla , zaworek ma moze niecaly rok

Opublikowano

Taki rechot...


DV w B6 BFB - 06A145710P

DV w B5 AEB AJL - 034145710B

minimalnie się różnią ale zasada działania ta sama.

Poczytaj tutaj o DV: http://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3

Opublikowano (edytowane)

Dzwiek jest identyczny jak na filmiku

Edytowane przez ockham
Opublikowano

Tak, to jest "źrebak", podmień DV i sprawdź czy pomogło.

Opublikowano

Dzisiaj dostalem od kumpla zaworek i zobacze czy bedzie poprawa

Tylko jak tak patrzylem pod maske to moj dv jest jakby wiekszy duzo wiekszy

Kumpel ma oryginal vw audi

Moze poprzedni wlasciciel zalozyl jakis zamiennik hmmm

Bez kanalu chyba sie nie obejdzie bo dostep do dv jest od spodu

Czy dv jak nie trzyma cisnienia to wlasnie taki dzwiek sie wydobywa po zdjeciu nogi z gazu ?

Opublikowano

Chodzi o to, że on Ci trzyma ciśnienie, tzn nie upuszcza go w momencie kiedy powinien.

Opublikowano (edytowane)

To jak moze trzymac cisnienie skoro grzybek unosi podcisnienie oo zamknieciu przepustnicy

Czyli gdzies musi byc nieszczelny ten dv

Moze membrana jest uszkodzona i powietrze juz podczas ladowania turbo sobie pomalu ucieka

Tak ja to rozumiem

Edytowane przez ockham
Opublikowano

Mialem to samo to wiem. Nieszczelność jest po stonie podcisnienia. Inaczej pisząc zawor jest caly czas zamkniety.

Dłuższa jazda z tym może spowodować uszkodzenie turbiny.

Opublikowano

Wczoraj podlaczylem kompa i wywalilo taki blad: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Zawor wymieniony faktycznie uszkodzony od strony podcisnienia

Juz niema tego dzwieku

Ale mocy nadal troche brakuje

Opublikowano

Kanaly 002 115 118 ??

Opublikowano (edytowane)

witajcie,przepraszam ze sie podepne,czy polecacie jakis konkretny zawor dv do 1.8t czy lepiej serie zostawic?

Edytowane przez Bartek090982
Opublikowano

Lepiej serię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...