Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie ma być ładowanie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja się nie spodziewałem Jestem na 99% przekonany, że w moim samochodzie jest wszystko OK. Problem tkwi w tym, że sklep w którym kupiłem akumulator nie za bardzo chce przyjąć moją reklamację. W sklepie mają urządzenie do diagnostyki akumulatorów i według niego akumulator jest ok.

Wysłane z mojego Galaxy S6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i pewnie nie uznają bo jak sprawdzą przejścia na celkach, zmierzą napięcie i wyjdzie im 12.5V to nie będzie podstawy do wymiany. Mało tego nawet jak wyjdzie 11.5 V to raczej nie wymienia bo powiedzą że rozładowany z winy użytkownika. Niestety

Opublikowano

A na jakiej podstawie stwierdzą winę użytkownika?

Wysłane z mojego Galaxy S6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mateusz z tym banerem to możesz mieć kichę,kilka lat temu jak baner wszedł na rynek u mnie na firmie było kupione 4szt do ciężarówek były tanie to prezes kupił na próbę, dawały radę i wytrzymały długo więc po około trzech latach było kupione kolejne 8szt i niestety 3 szt po miesiącu się wykrzaczyły a po roku kolejne 3szt i ostatnie dwa nie wytrzymały okresu gwarancyjnego,problem z nimi był taki że nie trzymały napięcia po nocy lub nie dało się ich naładować nie przyjmowały prądu,gwarancja uznana na wszystkie w punkcie zakupu,gość powiedział wtedy że wyszła wadliwa seria ale to było kilka lat do tyłu teraz nie wiem jak jest z tym banerem .

Opublikowano

Pozostaje mi chyba kupić nową Varte

Wysłane z mojego Galaxy S6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zawsze możesz spróbować. Jeśli faktycznie nie trzyma napięcia , lub je traci a jest na gwarancji to upierał bym się aby wymienili. Wszystko zależy od osobistego podejścia sprzedawcy i jego widzi mi się.

Opublikowano

Ze sprzedawcą nie ma większego problemu. Problemy tworzy przedstawiciel Bannera, który jeszcze przed reklamacją próbuje przerzucić winę na mnie.

Wysłane z mojego Galaxy S6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ze sprzedawcą nie ma większego problemu. Problemy tworzy przedstawiciel Bannera, który jeszcze przed reklamacją próbuje przerzucić winę na mnie.

Wysłane z mojego Galaxy S6 przy użyciu Tapatalka

No właśnie to jest to co pisałem . Zwalają winę na użytkownika. Zapierają się rękami i nogami aby nie uwzględnić wymiany bo to jest kasa.
Opublikowano

oddawaj ja reklamację,dla pewności naładuj go zgodnie ze sztuką jeżeli nie będzie trzymał napięcia 13V po min godzinnym spoczynku to oddawaj go ,12,55V to jest dolna granica napięcia spoczynkowego przy czym pod obciążeniem nie może spaść poniżej 9,5V

Opublikowano

Jutro rano sprawdzę jakie jest napięcie na aku na tym nowym . Zdecydowanie lepiej kręci rozrusznik , ale dzisiaj znowyu miałem taką sytuacje że przy kręceniu rozrusznikiem włączyło mi się na zegarach BRAKE , po odpaleniu gaśnie BRAKE o co mu chodzi ???

Opublikowano

będziesz sprawdzał napięcie na aku po nocy to sprawdz też do ilu spada podczas rozruchu.

Opublikowano

Jak mierzysz napięcie ładowania to miernik podłączaj do klem a nie do końcówek biegunowych akumulatora. Na klemach przy włączonych odbiornikach (światła, radio, ogrzewanie itp.) ma być 13,9V-14,4V.

Opublikowano

Jak mierzysz napięcie ładowania to miernik podłączaj do klem a nie do końcówek biegunowych akumulatora. Na klemach przy włączonych odbiornikach (światła, radio, ogrzewanie itp.) ma być 13,9V-14,4V.

tyle w tych autach to się nie spodziewaj :)

Opublikowano (edytowane)

na każdej karcie gwarancyjnej jest napisane jakie powinno być napięcie ładowania akumulatora. Uwierzcie, producenci a tym bardziej sprzedawcy mają gdzieś czy akurat w takim samochodzie parametry ładowania są inne. Takie ograniczenie napięcia przy ładowaniu jest optymalne do prawidłowej pracy akumulatora ... A w przypadku reklamacji Banera nie macie kontaktu z producentem (który zapewne dysponuje odpowiednim zapleczem aby poprawnie sprawdzić akumulator) a tylko z handlowcami (którzy rzadko posiadają choćby podstawowe narzędzia i testery).

Dlatego też zawsze polecam polskich producentów akumulatorów, a jest ich kilku.

Pzdr

Edytowane przez kaami112
Opublikowano

dlatego pisałem że trzeba sprawdzić ile ma po nocy i ile podczas rozruchu i nie ma co gdybać

Opublikowano

Masz za małe ładowanie i z tąd te problemy , ja mam w swoim przy wyłączonych odbiornikach 14,3-14,4 a przy włączonych powiedzmy światła, szyba, radio, dmuchawa na pół gwizdka i ładowanie nie spada poniżej 14 v.(i proszę nie piszcie,że piszę bzdury bo tak właśnie jest) Na początek sprawdź ładowanie przy alternatorze do + śróby minus z obudowy alternatora, następnie sprawdź przy włączonych światłach, następnie trzeba sprawdzić spadki napięcia pomiędzy alt. -aku. czyli plus przy alt. minus do klemy i odwrotnie plus do klemy dodatniej minus do obudowy alt. Napewno nie zaszkodzi tak jak sugeruje kolega Power-Kris wyczścić masy oraz plus szczególnie zwracając uwagę na łączenie kabli przy rozruszniku.

Opublikowano

U mnie 14,3 V na włączonych odbiornikach

wyklepane z kciuka

Opublikowano

Koledzy dziękuje bardzo za wszelkie podpowiedzi , pomogło a zwłaszcza ta jak należy mierzyć napięcie tzn. na klemach a nie na słupkach akumulatora. Na klemach ma 14.14 V Przy alternatorze 14.3 V więc wszystko jest ok. po prostu źle to robiłem bo mierzyłem na słupkach od aku. teraz pozostało zmierzyc się z rozrusznikiem.

Opublikowano

Można wiedzieć jaka jest różnica między napięciem na klemach a słupkami akumulatora?

wyklepane z kciuka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...