Skocz do zawartości

kaami112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaami112

Osiągnięcia kaami112

0

Reputacja

  1. Dokładnie tak jak pisze ivan1977. Musisz mieć umowy, kwitki za pcc nie są Ci potrzebne (nawet jak ktoś nie zapłacił to nie Ciebie będą ścigać). Umowy oczywiście w oryginale.
  2. Panowie, krótkie pytanie. Czy zderzak tylny z sedana będzie pasował do avanta?
  3. Na klemach mierzysz napięcie ładowania a na końcówkach biegunowych napięcie akumulatora... ot taka drobna różnica
  4. Spada do 6V bo przed obciążeniem ma 11,5V tzn., że akumulator jest rozładowany. Naładuj akumulator, podłącz do samochodu i sprawdź pobór prądu na postoju (wszystko wyłączone, drzwi zamknięte, włączony alarm). Może coś go rozladowuje podczas postoju. P.S. akumulator jest naładowany w pełni jeżeli gęstość elektrolitu w ogniwach wynosi 1,28 g/cm3. Można to sprawdzić areometrem (kosztuje ok. 10 zł kupisz w sklepie motoryzacyjnym).
  5. Tylko, że mój zawór wygląda tak:
  6. Podpowiedzcie koledzy... mam w rękach n75 i nie widzę tu żadnego filterka.
  7. Dziś odebrałem samochód od mechanika. Objawy identyczne jak na załączonym filmie. Uszkodzony wałek rozrządu (krzywki zaworów wydechowych), szklanki (w jednej była dziura), panewki wałka. Przy okazji sprawdziłem pompowtryskiwacze (wyszły idealnie), wymieniłem oringi i sprawdziłem kompresję. Części dość drogie, wymiana jakieś 250 zł (znajomy mechanik robił). Pozostało wymienić olej i na weekend majowy zostaję w domu
  8. Kiedyś w Passacie miałem podobnie. W trasie odpadła mi śruba mocująca zacisk hamulca w przednim lewym kole. Jak hamowałem słychać było pojedynczy stuk (do przodu i na wstecznym tak samo). Sprawdź jeszcze raz czy nie ma żadnego luzu na zaciskach.
  9. Może podany prąd rozruchu jest w normie DIN. W europie teraz w wiekszości podaje się zdolność rozruchowa w EN (EN 50342). Norm generalnie jest kilka - EN, JIS, DIN i jeszcze parę innych. Wejdź sobie na stronę producenta np. loxa.pl albo akumulator.pl i tam są wyszukiwarki, można dobrać to co zaleca producent.
  10. na każdej karcie gwarancyjnej jest napisane jakie powinno być napięcie ładowania akumulatora. Uwierzcie, producenci a tym bardziej sprzedawcy mają gdzieś czy akurat w takim samochodzie parametry ładowania są inne. Takie ograniczenie napięcia przy ładowaniu jest optymalne do prawidłowej pracy akumulatora ... A w przypadku reklamacji Banera nie macie kontaktu z producentem (który zapewne dysponuje odpowiednim zapleczem aby poprawnie sprawdzić akumulator) a tylko z handlowcami (którzy rzadko posiadają choćby podstawowe narzędzia i testery). Dlatego też zawsze polecam polskich producentów akumulatorów, a jest ich kilku. Pzdr
  11. Jak mierzysz napięcie ładowania to miernik podłączaj do klem a nie do końcówek biegunowych akumulatora. Na klemach przy włączonych odbiornikach (światła, radio, ogrzewanie itp.) ma być 13,9V-14,4V.
  12. Miałem to samo u siebie. Przyczyną okazał się uszkodzony napinacz hydrauliczny paska alternatora (chyba tak to się nazywa). Piszczy pasek od alternatora.
  13. Uszczelka pod głowicą albo uszkodzenie głowicy (pęknięcie). Miałem to samo. Płyn wywala zaworem w zbiorniczku wyrównawczym od spodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...