Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 1.9 TDI 131KM Quattro czarna na 18" -> 183ps by DynoSoft


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spoko :naughty:

myślałem, że przeczytasz wątek i poskładasz, co robi Łukasz i napiszesz

:notworthy: że gratki dla pierwszej lub jednej z pierwszych osób z forum, co do AVF zakładają turbine od CAHA :notworthy:

Dzisiaj auto powinno już lepiej oddychać, ale o tym pewnie napisze nam Łukasz

Opublikowano

Z dopasowaniem turbo sporo problemow ale wkoncu sie udalo i dmucha tak jak powinna. Logi z vaga, widac ze turbo zdrowe i dmucha jak powinno, troche sie późno podnosci i trzeba bardziej butowaj, ale jak juz bedzie po sofcie w Dyno to sire pewnie poprawi elastycznosc. co najwazneijsze teraz spokojnie na 3ce moge prztrzymac przy 4-4.2 rpm przy 100-110km/h i spokojnie wyprzedzac, mocy starcza a po redukcji odpycha sie dalej 4 konczy sie gdziesz przy 140km/h na 5ce spokojnie do 180 doszedł i braklo juz miejsca na 6tke

09542cfb23d471efmed.jpg

Opublikowano

pokaż fotki jak to turbo siedzi :gwizdanie: :kox:

Opublikowano

moze sie uda jakos cyknac, kanalu nie mam wiec tylko z gory

Opublikowano

turbina od 170CR gabarytowo jest większa od tej z BRD ?

Opublikowano

Jak tam Po strojeniu??? miał być wykres??

Ja narazie czekam na FMIC i będę moją dopiero stroił... Jedyna wada to skręcenie na ori kolektorze z 1.9... Ale co ma pływać nie utonie... ja już sie do niej przyzwyczaiłem, gratki że podołałeś...

Opublikowano

wizualnie wieksza nie jest ma tylko wieszy wirnik o chyba 3-4mm, spasowac na ori kolektor nie lada gratka malo miejsca jest. Ta ma jedna lopatkie wiecej jak BRD. Z tego co zauwazym podczas jazdy przy teptaniu samochod zawsze pokazuje do 15l, natomiast jak osiagniesz juz predkosc ktora chciales to komputer pokazuje o okolo 1l mniej niz przy ori Turbo

wykres bedzie we wtorek, stojenie mam w pon na18 wiec troche zejdzie zanim wroce z wro, bedzie bedzie.

nie wiem tylko czy inwestowac w FMIC przy moich pompkach BA czy sie oplaca bo pompki i tak musialbym wymienic idac w 210-220ps

Opublikowano

Turbawka jest zacna... U mnie bardzo poprawia się góra i dol też :decayed:... Po wywaleniu kata zaczęło ciągnąć od 1600rpm... Turbo ma duży potencjał... Zainwestuj w FMIC i wyciśnij z pompek ile się da... Ja mam pd BX sam jestem ciekaw na ile wystarczą...

Jak udało ci się wcisnąć turbo na miejsce?? ciąłeś szpilki??

Opublikowano

Turbawka jest zacna... U mnie bardzo poprawia się góra i dol też :decayed:... Po wywaleniu kata zaczęło ciągnąć od 1600rpm... Turbo ma duży potencjał... Zainwestuj w FMIC i wyciśnij z pompek ile się da... Ja mam pd BX sam jestem ciekaw na ile wystarczą...

Jak udało ci się wcisnąć turbo na miejsce?? ciąłeś szpilki??

Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki.

Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm.

Po uporaniu sie z tym wszystkich chlopaki zaczeli wkladac a tu sie okazuje ze turbo nie wchodzi gdyz zawor jest wiekszy niz w ori) i troszeczke musieli przypilowac kolektor zeby plastik sie z nim nie stykal, jak juz wlozyli to nie mogli dokrecic kolektora bo szpilka byla przyslonieta a wogule zeby wlozyc musial podniesz silnik na poduszkach bo nie mogl sobie poradzic. wkoncu pozakrecane i dopasowane jazda probna i zaczol sie smarzyc filtr powietrza bo ta ori blacha oslonowa nie miescila sie wiec jej nie wlozyl ale na sile ja wcisnolem trzebatylko nowe otwory zrobic bo nie wchodzi tak jak w oryginale. gdyz czesc zimna sie z nia styka i bardzo ciasno tam jest. musze filtr wyciagnac jeszcze raz i jakos ja zamontowac.

Ale tak jak piszesz charakterystyka sie zmienila przesunela sie na ori sofcie o okolo 300-400rpm. lapie mi tak od 1900-2000 wczesniej od 1800. ale ciagnie ladnie do 4500rpm bez problemu.

Opublikowano

waśnie... ja mam AJM i on w serii idzie mocno z dołu... z ciekawości będę chamowal moje autko bo wontpie żeby to był ori soft.. ladowanie mam na poziomie 1.35b. Nie zauważyłem większej dziury niż VNT15...

Opublikowano

przy okazji wymiany filra powietrza i pasowania blachy oslonnej do filtra cyknolem foty jak turbo siedzi. musiałem troche zrecac uchtyty wystajace z filtra zeby blacha blizej przylegala do niego i sie zmiescila

1767cf903903c991med.jpg

51aa01132ca7a857med.jpg

7dea64a245e33e5emed.jpg

00c82b3b1c906aedmed.jpg[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 16:51_________________________________________________Jestem po wczorajszym zabiegu u mirrasa, super sprawa. pozdrawiam

eb99453e5168f52cmed.jpg

autko okazalo sie w miare zdrowe z realnym przebiegiem. tylko popmki troche kuleja ale to juz wiedzialem wczesciej , kreta trzeba zapodac niech sie czyszcza

Opublikowano

autko okazalo sie w miare zdrowe z realnym przebiegiem. tylko popmki troche kuleja ale to juz wiedzialem wczesciej , kreta trzeba zapodac niech sie czyszcza

kret niech sobie ryje glebe, zmieniaj na AL i niech turbo pokarze na co naprawde je stać :evil:

jak odczucia z jazdy, hamulce się już "ułożyły" :mysli:

Opublikowano

gratki za wykres.... Masz nowego IC??? Czy to jest na serii?? I co chłopaki z Dynosoftu powiedzieli na widok tej turbawki??

Opublikowano

IC seria, mirras byl zaskoczony ze taka dobra sztuka

Opublikowano

nie, kąt jest taki ze musisz wydech przyciac 2-3st. wiec nie duzo[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 13:07_________________________________________________Kolejny mod to hamulce tył 288mm, juz wyczyszczone, pomalowane tylko założyć, ciężko było zdobyć ale sie znalazly

c7530d2dafa45b24med.jpg

55f2b7e1a7d21771med.jpg

cf56aaa2780ea7fcmed.jpg

Opublikowano

skad wziales ten zderzaczek na tył...allegro czy ciales??

Opublikowano

trzeciaq napisz jaki to model koncowek wydechow masz zalozone bo mi sie podobaja :) to chyba inne niz u mnie.Sa okragle i sciete czy lekko owalne i sciete ? Po fotkach ciezko sie poznac

Opublikowano

skad wziales ten zderzaczek na tył...allegro czy ciales??

zderzak na tyl z allegro sie naszukalem i znalazlem[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 18:17_________________________________________________

trzeciaq napisz jaki to model koncowek wydechow masz zalozone bo mi sie podobaja :) to chyba inne niz u mnie.Sa okragle i sciete czy lekko owalne i sciete ? Po fotkach ciezko sie poznac

koncuwki sa owalne ale teraz juz nie pamietam jaki wymiar ale czyba 80x40. ja kupilem je na allegro z tym ze one nie sa ze stali nierdzewnej - tylko chroowane i cale sie juz poszly jeb...(zardzewialy). ciezko jest znalezc skosne i z nierdzewki i z dyfuzorem (dufuzor nie wiele daje troszke zmienia barwe wylotu ale nie duzo)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...