alex181266 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 spoko myślałem, że przeczytasz wątek i poskładasz, co robi Łukasz i napiszesz że gratki dla pierwszej lub jednej z pierwszych osób z forum, co do AVF zakładają turbine od CAHA Dzisiaj auto powinno już lepiej oddychać, ale o tym pewnie napisze nam Łukasz
trzeciaq Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Z dopasowaniem turbo sporo problemow ale wkoncu sie udalo i dmucha tak jak powinna. Logi z vaga, widac ze turbo zdrowe i dmucha jak powinno, troche sie późno podnosci i trzeba bardziej butowaj, ale jak juz bedzie po sofcie w Dyno to sire pewnie poprawi elastycznosc. co najwazneijsze teraz spokojnie na 3ce moge prztrzymac przy 4-4.2 rpm przy 100-110km/h i spokojnie wyprzedzac, mocy starcza a po redukcji odpycha sie dalej 4 konczy sie gdziesz przy 140km/h na 5ce spokojnie do 180 doszedł i braklo juz miejsca na 6tke
adamooo Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 pokaż fotki jak to turbo siedzi :gwizdanie:
trzeciaq Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 moze sie uda jakos cyknac, kanalu nie mam wiec tylko z gory
alvaro Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 turbina od 170CR gabarytowo jest większa od tej z BRD ?
bogumilt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak tam Po strojeniu??? miał być wykres?? Ja narazie czekam na FMIC i będę moją dopiero stroił... Jedyna wada to skręcenie na ori kolektorze z 1.9... Ale co ma pływać nie utonie... ja już sie do niej przyzwyczaiłem, gratki że podołałeś...
trzeciaq Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wizualnie wieksza nie jest ma tylko wieszy wirnik o chyba 3-4mm, spasowac na ori kolektor nie lada gratka malo miejsca jest. Ta ma jedna lopatkie wiecej jak BRD. Z tego co zauwazym podczas jazdy przy teptaniu samochod zawsze pokazuje do 15l, natomiast jak osiagniesz juz predkosc ktora chciales to komputer pokazuje o okolo 1l mniej niz przy ori Turbo wykres bedzie we wtorek, stojenie mam w pon na18 wiec troche zejdzie zanim wroce z wro, bedzie bedzie. nie wiem tylko czy inwestowac w FMIC przy moich pompkach BA czy sie oplaca bo pompki i tak musialbym wymienic idac w 210-220ps
bogumilt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Turbawka jest zacna... U mnie bardzo poprawia się góra i dol też ... Po wywaleniu kata zaczęło ciągnąć od 1600rpm... Turbo ma duży potencjał... Zainwestuj w FMIC i wyciśnij z pompek ile się da... Ja mam pd BX sam jestem ciekaw na ile wystarczą... Jak udało ci się wcisnąć turbo na miejsce?? ciąłeś szpilki??
trzeciaq Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Turbawka jest zacna... U mnie bardzo poprawia się góra i dol też ... Po wywaleniu kata zaczęło ciągnąć od 1600rpm... Turbo ma duży potencjał... Zainwestuj w FMIC i wyciśnij z pompek ile się da... Ja mam pd BX sam jestem ciekaw na ile wystarczą... Jak udało ci się wcisnąć turbo na miejsce?? ciąłeś szpilki?? Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki. Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Po uporaniu sie z tym wszystkich chlopaki zaczeli wkladac a tu sie okazuje ze turbo nie wchodzi gdyz zawor jest wiekszy niz w ori) i troszeczke musieli przypilowac kolektor zeby plastik sie z nim nie stykal, jak juz wlozyli to nie mogli dokrecic kolektora bo szpilka byla przyslonieta a wogule zeby wlozyc musial podniesz silnik na poduszkach bo nie mogl sobie poradzic. wkoncu pozakrecane i dopasowane jazda probna i zaczol sie smarzyc filtr powietrza bo ta ori blacha oslonowa nie miescila sie wiec jej nie wlozyl ale na sile ja wcisnolem trzebatylko nowe otwory zrobic bo nie wchodzi tak jak w oryginale. gdyz czesc zimna sie z nia styka i bardzo ciasno tam jest. musze filtr wyciagnac jeszcze raz i jakos ja zamontowac. Ale tak jak piszesz charakterystyka sie zmienila przesunela sie na ori sofcie o okolo 300-400rpm. lapie mi tak od 1900-2000 wczesniej od 1800. ale ciagnie ladnie do 4500rpm bez problemu.
bogumilt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 waśnie... ja mam AJM i on w serii idzie mocno z dołu... z ciekawości będę chamowal moje autko bo wontpie żeby to był ori soft.. ladowanie mam na poziomie 1.35b. Nie zauważyłem większej dziury niż VNT15...
trzeciaq Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 przy okazji wymiany filra powietrza i pasowania blachy oslonnej do filtra cyknolem foty jak turbo siedzi. musiałem troche zrecac uchtyty wystajace z filtra zeby blacha blizej przylegala do niego i sie zmiescila [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 16:51_________________________________________________Jestem po wczorajszym zabiegu u mirrasa, super sprawa. pozdrawiam autko okazalo sie w miare zdrowe z realnym przebiegiem. tylko popmki troche kuleja ale to juz wiedzialem wczesciej , kreta trzeba zapodac niech sie czyszcza
alex181266 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 autko okazalo sie w miare zdrowe z realnym przebiegiem. tylko popmki troche kuleja ale to juz wiedzialem wczesciej , kreta trzeba zapodac niech sie czyszcza kret niech sobie ryje glebe, zmieniaj na AL i niech turbo pokarze na co naprawde je stać jak odczucia z jazdy, hamulce się już "ułożyły"
bogumilt Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 gratki za wykres.... Masz nowego IC??? Czy to jest na serii?? I co chłopaki z Dynosoftu powiedzieli na widok tej turbawki??
trzeciaq Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 IC seria, mirras byl zaskoczony ze taka dobra sztuka
bogumilt Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Mial jakieś obiekcje że jest pod kątem???
trzeciaq Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 nie, kąt jest taki ze musisz wydech przyciac 2-3st. wiec nie duzo[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 13:07_________________________________________________Kolejny mod to hamulce tył 288mm, juz wyczyszczone, pomalowane tylko założyć, ciężko było zdobyć ale sie znalazly
Artur82 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 skad wziales ten zderzaczek na tył...allegro czy ciales??
HiRide Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 trzeciaq napisz jaki to model koncowek wydechow masz zalozone bo mi sie podobaja to chyba inne niz u mnie.Sa okragle i sciete czy lekko owalne i sciete ? Po fotkach ciezko sie poznac
trzeciaq Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 skad wziales ten zderzaczek na tył...allegro czy ciales?? zderzak na tyl z allegro sie naszukalem i znalazlem[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 18:17_________________________________________________ trzeciaq napisz jaki to model koncowek wydechow masz zalozone bo mi sie podobaja to chyba inne niz u mnie.Sa okragle i sciete czy lekko owalne i sciete ? Po fotkach ciezko sie poznac koncuwki sa owalne ale teraz juz nie pamietam jaki wymiar ale czyba 80x40. ja kupilem je na allegro z tym ze one nie sa ze stali nierdzewnej - tylko chroowane i cale sie juz poszly jeb...(zardzewialy). ciezko jest znalezc skosne i z nierdzewki i z dyfuzorem (dufuzor nie wiele daje troszke zmienia barwe wylotu ale nie duzo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się