Go0fi Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam, Mam problem ostatnio z wyskakującym komunikatem oil sensor podczas jazdy przy ok. 2000 obrotów i na "luzie" przy podłączeniu do lapka wyskakuje błąd 3 Faults Found:18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent18061 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1653 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1557 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent jutro jadę na sprawdzenie ciśnienia oleju, bo śmigam autem już tak od czerwca a mechanik trochę mnie wystraszył, że jeżeli to nie jest wina czujnika może źle się skończyć dla silnika oraz turbo.. czy ktoś już kiedyś tak miał i zna możliwe powody tej "usterki"
CzarekJ Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Nie jestem specjalistą ale coś mi się wydaje, że to fekt nieudolnej próby wyłączenia sygnalizacji przez lampkę lub czujnik ciśnienia oleju.
Robero321 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 18062 Odczytać pamięć usterek komputera sterującego zestawem wskaźników (licznika). Zapisanego błędu nie należy interpretować jako usterki a jako informacje P1654 To samo co wyżej 18061 Odczytać pamięć usterek komputera sterującego systemem ABS. Dolna wartość skrajna przekroczona P1653 To samo co wyżej 17965 Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. P1557 Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. Zaopatrz się w pełną wersję Vaga (bo tą co robiłeś zczytywanie błedów za wiele nie zrobisz) i pokasuj błedy zobacz kóre wrocą dwa pierwsze powinny się juz nie pojawić a doładowanie sprawdź u mechanika
Go0fi Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 okazało się, że to czujnik ale przy okazji mój mechanik "trochę" mnie zmartwił czym innym.. po wyciągnięciu bagnetu i odkręceniu korka od wlewu oleju wydobywał się bezbarwny/szary dym i odrazu diagnoza, że silnik już zjechany itp itd. auto było rozgrzane, olej w sumie przed wymianą Motul 5w30 x-cleen czy jakoś tak, oleju na 10tys km bierze z 0,5l ale puszcza mi egr. przy mrozach trochę kopci na niebiesko ale po chwili przestaje, jak silnik się troche rozgrzeje.. w grupach 013 czy 023 ma dość dobre wyniki a diadnoza mechanika, że remont silnika albo kupić nowy silnik
Jarek882 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 okazało się, że to czujnik ale przy okazji mój mechanik "trochę" mnie zmartwił czym innym.. po wyciągnięciu bagnetu i odkręceniu korka od wlewu oleju wydobywał się bezbarwny/szary dym i odrazu diagnoza, że silnik już zjechany itp itd. auto było rozgrzane, olej w sumie przed wymianą Motul 5w30 x-cleen czy jakoś tak, oleju na 10tys km bierze z 0,5l ale puszcza mi egr. przy mrozach trochę kopci na niebiesko ale po chwili przestaje, jak silnik się troche rozgrzeje.. w grupach 013 czy 023 ma dość dobre wyniki a diadnoza mechanika, że remont silnika albo kupić nowy silnik Zmień mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się