Mk-Mateusz Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam. Poprzednio posiadalem A4 B5 90PS z 95r, teraz A4 B5 00r 115PS w Pelnej Opcji. Jako w nowym samochodzie wymienilem: -rozrzad -plyny -filtry itp. A4 B5 AJM 1.9TDi Przebieg: 162tys. 1) Wiem ze uszkodzony jest czujnik temperatury cieczy. Na Blacie NIC a w Clima 90st. 2) Auto podczas odpalania czasami samoczynnie wpada na duże obroty (tak jakby ktos wcisknol gaz). Dzieje sie to czasmi i samoczynnie. 3) Z 2-3 razy podczas jazdy na 3biegu przy ok 120km auto wpadlo w NOTLAUF. Podczas logow mimo ze silnik "dostal w palnik" wszystko OK:) 4) Turbina wydaje dziwny dzwiek, jak "schodzi z obrotow" slychac takie wycie typu cyt: "ŁUUUUUUUU" 5) Kiedys widzialem troszeczke nakapane oleju pod IC ( w garazu na posadzce znalazlem). Ostatnio nie zauwazylem. 6) Olej w silniku to Motul dla PD. Oleju samochod nie bierze. 2tys juz zrobilem i caly czas jest MAX. Moze 1minimetr ubył Przedstawiam Komplet Logow: STAT,DYN,BS. Prosze o Analize Logow mojego nowego nabytku. Glownie chodzi o turbine i stan silnika itp. To wycie turbiny mnie zmartwilo i chcialbym wiedziec ile ona pojezdzi bo po zakupie samochodu i niezbednych wymianach chcialbym odlozyc regeneracje turbo. Bledow W Silniku Brak Oprocz Tego Odnosnie Czujnika:) BASSIC SETTING GRUPA 000 http://img338.imageshack.us/img338/8620/bs000nk6.jpg GRUPA 004 http://img527.imageshack.us/img527/8571/bs003cx2.jpg GRUPA 011 http://img338.imageshack.us/img338/525/bs011sc1.jpg LOGI DYNAMICZNE GRUPA 000 http://img143.imageshack.us/img143/7876/dyn000ro1.jpg GRUPA 001 http://img338.imageshack.us/img338/4226/dyn001pa7.jpg GRUPA 003 http://img503.imageshack.us/img503/456/dyn003rz6.jpg GRUPA 004 http://img526.imageshack.us/img526/7432/dyn004da2.jpg GRUPA 008 http://img252.imageshack.us/img252/4492/dyn008hk0.jpg GRUPA 010 http://img338.imageshack.us/img338/9046/dyn010ih3.jpg GRUPA 011 http://img338.imageshack.us/img338/8495/dyn011vx0.jpg LOGI STATYCZNE GRUPA 000 http://img527.imageshack.us/img527/6836/stat000sp3.jpg GRUPA 001 http://img518.imageshack.us/img518/3137/stat001xf3.jpg GRUPA 003 http://img503.imageshack.us/img503/9498/stat003zh4.jpg GRUPA 004 http://img338.imageshack.us/img338/6668/stat004av0.jpg GRUPA 007 http://img503.imageshack.us/img503/4269/stat007rn3.jpg GRUPA 013 http://img526.imageshack.us/img526/5861/stat013ec7.jpg GRUPA 018 http://img252.imageshack.us/img252/9136/stat018fb3.jpg Dziekuje Za Pomoc....
przemik Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Napisalem na AKP napisze i tutaj: Wymien termostat i czujnik tmp. - reszta jest dobrze.
Mk-Mateusz Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 termostat??? a dlaczego????? szybko nabiera 90st i trzyma caly czas....rowne 90st
przemik Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 A gdzie widzisz te 90 *C bo ja widze max 72 - a to troche malo jak na dogrzane TDI...
Mk-Mateusz Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 hmmm.... to wartoscia na VAGu mam sie nie sugerowac???? bo juz sam nie wiem
spanky Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 hmmm.... to wartoscia na VAGu mam sie nie sugerowac???? bo juz sam nie wiem tak .. to co na Vag'u ... poza tym dygnij delikatnie walek ...
Mk-Mateusz Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 juz bo sie zamotalem:) a nie chcialbym kupic czegos zbednego zwlaszcza ze planuje z ASO a ok 100zl to koszt jednej rzeczy:) chodzilo mi ze ta iemperatura na Climatroniku na 51, ktora ladnie rosnie do 90st i stoi w miejscu mam sie nie sugerowac tylko wartosc z ktora wynikla z Vag'a jest najwaznjesza. Czyli rozumiem ze na 100% mam to i to do wymiany i moge spokojnie kupic oba ori:) hmm.... a co do tego jeczenia i kropek oleju pod IC a także dziwnego "odpalania" nic nie widac? niechcialbym tez zeby mi turbo "wessało" :D:D:D:
przemik Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 jest caly watek o kanale 51 w klimatroniku...poszukaj... dowiesz sie z niego ze kanal 51 ma sie nijak do wlasciwej temp plynu. Sprawdz co masz w kanale 49 Wymien obie rzeczy... nie wyrzucisz pieniedzy w bloto Pozdr
Mk-Mateusz Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Opublikowano 12 Listopada 2008 faktycznie:) KANAL 49 pokazuje niskie wartości normalne dla uszkodzonego termostatu:) kanał 51 zmienia sie az osiagnie 90st i tyle trzyma i to mnie zmyliło:) WNIOSEK: Termostat i Czujnik nowy z ASO:) płyn wleje stary bo miesiac temu zmieniałem:) A cos odnośnie reszty elementow jest ktos w stanie powiedziec??? Pozatym to wogoole dmuchawa mi tak slabo grzała wiec to przez to:)
spanky Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 na razie czujnik zostaw w spokoju ... na zegarach wskazowka lezy bo przy 62 stopniach [wedlug Vag'a] to ona nie ma prawa sie ruszyc .... zmien termostat to i wskazowka powinna powstac ... chyba ze wywala blad czujnika ...
przemik Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 na razie czujnik zostaw w spokoju ... na zegarach wskazowka lezy bo przy 62 stopniach [wedlug Vag'a] to ona nie ma prawa sie ruszyc .... zmien termostat to i wskazowka powinna powstac ... chyba ze wywala blad czujnika ... NA VAG u ma 72 stopnie - wiec wskzakowka na blacie juz powinna "cos" pokazywac.... ide o zaklad ze czujnik tez bedzie do wymiany ... przezywałem to w moich obydwóch B5 A cos odnośnie reszty elementow jest ktos w stanie powiedziec??? Przeczytaj mojego pierwszego posta... Jedyne co mozna zrobic to doregulowac minimalnie kąt synchronizacji..
Mk-Mateusz Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Opublikowano 12 Listopada 2008 mam bład czujnika wiec CZUJNIK + TERMOSTAT. Jako ze mam możwliosc dostepu do warsztatu wiec z kolega planuje wyregulowac ten kąt synchronizacji. Szkodza ze nie ma takiego jasnego opisu jak odnoscie Kata Wtrysku. Z tego co zrozumiałem z lektry forum: RYSUNEK: DLA ZAINTERESOWANYCHpo zdjęciu obudowy paska luzuje się trzy śruby na kole zębatym wałka rozrządu i przekręcamy dużą śrubą tą po środku w prawo lub w lewo(milimetr nie wiecej), skrecamy odpalamy motor i sprawdzamy vagiem w gr. 004 aż do osiągnięcia zamierzonego efektu czyli do osiągnięcia w tej grupie vaga 0. Czyli rozumiem ze jest to bezpieczny i dosyc łatwy proces nie wymagajacy wiele pracy i zrozbiorki A DO TEGO WARTO GO POPRAWIC. Nichchciałbym aby coś stało sie gorzej Chciałbym zrobić wszysko przy okazji wymiany termostatu i czujnika....za jednym razem u Kolegi w warsztacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się