Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 pasek i łańcuch rozrządu 3.0 tdi 204 KM


melko

Rekomendowane odpowiedzi

Nadal czekam na uzasadnienie Twoich teorii, chciałbym też zobaczyć połączenie multitronic + quattro.

Wysil sie bardziej i wklej link do wątku, a nie uskuteczniasz dwa wpisy w których być może nie odnosilem sie w cale do twoich wypocin "nie, to doch Q jest" WTF?

Marcin, nie warto karmić trolla :wink:

2bfbb25ed0f73e69med.jpg

Edytowane przez bosniak_sg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysil sie bardziej i wklej link do wątku, a nie uskuteczniasz dwa wpisy w których być może nie odnosilem sie w cale do twoich wypocin "nie, to doch Q jest" WTF?

mogę upublicznić całą PW nie ma problemu... pytanie czy Ty tego chcesz.

nadal czekam

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejaj wklejaj, nie krepuj sie tylko skończ juz z tym błaznowaniem, bo do tematu nic to nie wnosi, tak samo jak do porównywania M57N z BKN. Miałem 3.0d i na przestrzeni roku uzytkowania wymieniłem koło pasowe bo sie rozwulkanizowało po 10 latach (nie nie odkrecilo sie i nie nie kleiłem śrub) od nowości i wymieniłem na nowe za 850 zł corteco. Wymieniłem również niefortunny kolektor wydechowy stalowy który pęka, a BMW zaleca wymiane na nowy po 150 tys za 1200zł, ja owszem wymieniłem na nowy ale bezproblemowy żeliwny za 550 zł nowy. Wymieniłem też olej z filtrem w skrzyni metoda dynamiczna za 500 zł i wywaliłem nieszczęsne klapki w kolektorze ssacym jak pisałeś które do silnika wpadaja za 110 zł komplet, Acha naprawilem również sterownik grzania swiec zarowych za 90 zł, bolaczka diesli BMW. W audi przez 11 mcy w sumie mniej wymieniłem bo "tylko" rozrzad za 5500 zł, wtryski za 6600zł, olej w skrzyni za 1300 zł, Wszystkie świece NGK za 300 zł, na szczeście kolektory nie zdechły ktorych regeneracja kosztuje 800 zł. W BMW jak padną wtryski to od 300 zł szt regeneruja, w audi nie.

Wiec skończ juz pajacowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj czekaj pan, kupiłeś trefne audi w którym posypało się wszystko co mogło zmuszając Cię do naprawa (do przepłacania również ?, np 2k za rozrząd), teraz masz BMW na szczęście lepszy egzemplarz w którym psują się pierdoły i na tej podstawie twierdzisz że audi ma zjebany silnik z ery kamienia łupanego a BMW to cud techniki ?

Inni kupili audi i nie robili nic... inni kupili BMW i robili generalkę. To są stare auta, importowane z przejściami..

Masz E46 xD czyli najmocniejszą 204 konną wersję z której wykrzesanie całych 260 koni i 510-20nm to już ostry koks, dla Twojej skrzyni 500nm to górna granica (z resztą sam narzekałeś że jest mniej inteligentna w stosunku do tipa). Nie muszę chyba pisać jakie wyniki robią śmietniki audi w automatach. Z czegoś to wynika.. a weź pod uwagę że Twój silnik technologicznie jest nowszy od BKN (np CR II gen vs I gen).

O wtryskach BMW też możemy pogadać, zawłaszcza o ich swapie.

Idąc dalej l6 z racji swojej konstrukcji ma mniejsze opory (i niższą termikę zaworową) więc potrzebuje mniej paliwa do uzyskania takiej samej energii co v6, prosto mówić powinien palić mniej i jeździć lepiej... jakąś tego nie widać, zwłaszcza że napęd masz na sprzęgle.

Więc mamy a6 allroad quattro w multitronie.

1voq3jisghlq.jpg



Miałem 3.0d
a czemu nie masz ? kto rok trzyma auto... jeszcze po inwestycji... Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...