Gość zdeniu Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 czy dobrze mi się wydaje że turbulum sie kończy (011-żółte pola) i cosik chyba te żółte pola w 003 odbiegają, czyżby LMM szwankowało co o tym sądzicie Panie i Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Turbina Ci przeładowuje, stąd bardo wysoki odczyt z LMM. Szwankuje Ci sterowanie podciśnieniowe albo kierownice nie chodzą tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 a czemu turbulum ma taki spadek między 2300 a 3000 obr/min:question: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 zdeniu, dlatego, ze turbulum przeladowalo i zredukowalo cisnienie tylko, ze to wyglada jakby kierownice byly przytarte bo bardzo wolno to sie dzieje. Dziwne tez jest ograniczenie dawki paliwa, a przeplywka niby zdrowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 czyli N75 do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Odczepcie się od przepływki, nic jej nie jest. Baw się suszarką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Sprinter, a kto napisal ze przeplywka jest walnieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 masz problem ze sterowanie turbulum .... (n75,kierownice turbulum,moze przewody zle podłaczone/przetarte) tutaj bym szukal problemu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Cokolwiek to będzie, życzę Ci zdeniu abyś zdążył z naprawą przed przyjazdem do Olsztyna [/i] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 A N75 nie wykluczylibyście ? Chyba widać jak pracuje dobrze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 sztanga zapierdziela jak cholera, N75 zmierzony i wychodzi na dobry, przewody podciśnieniowe cacy czyli wychodzi na turbulum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Turbinka mimo, że sztanga chodzi dobrze, może działać nieprawidłowo. Kwestia uszkodzonych wirników, może zawór ? Sprawdzałeś czy jest szczelny ? Odłącz wężyk prowadzący od turbiny do N75, potem weź i zaciągnij powietrze ustami, zobacz czy wciągniesz sztangę do końca. Sprawdź czy nie przytkany przewód od dolotu do ECU, przedmuchaj go, sprawdź szczelność dobrze. Wszystkie te zabiegi i tak nie wykluczą walniętej suszarki... jest szansa, że po prostu pomogą jeśli gdzieś tam leży przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 wiec tak podcisnienia posprawdzane sztanga lata bez broblemu, nawet na zapalonym silniku gdy zjąłem przewod podcisnieniowy to opadała gdy zaś nalożyłem automatycznie podciągneła sztange wziąłem dodatkowo posłuchałem ludu z afryki [Murzykna] i powstawialem buta do końca i to chyba cos dało co widac na nowych logach oceńcie sami wysoki odczyt LMM się zmniejszyl i spadek ciś tez sie zmniejszyl dodatkowo Sprinter, logi w basicu jak mi podpowiedziałeś 003 i 011 które również są poniżej no i włśnie co o nich sądzisz bo według ściągawek które mi podeslałeś to coś nie tak a dokładnie chodzi o czwartą kolumne tą z procentami [%] i podstawowe pytanie czy przy obecnym stanie mojej padaczki można robic sofffffcik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Powiem tak, turbina jest zapierdzielona i mimo, że sztanga chodzi wydaje mi się, że działa niepoprawnie. Wymaga rozebrania i czyszczenia. Logi wskazują na poprawną pracę N75. Z logów które prosiłem żebyś zrobił wynika, że EGR działa prawidłowo i N75. To właśnie pokazują owe procenty (zamknięty 99%, otwarty 0%) razem ze wskazaniem w kolumnie obok. Czy wgrać soft ? Możesz wgrać, będziesz miał mocne walnięcie po 2200RPM, to zniekształci wykres. Jak Ci wlutują podstawki, to zawsze będziesz mógł wrócić do serii w chwilę moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Z logów które prosiłem żebyś zrobił wynika, że EGR działa prawidłowo i N75. To właśnie pokazują owe procenty (zamknięty 99%, otwarty 0%) razem ze wskazaniem w kolumnie obok. i wszystko już wiem Czy wgrać soft ? Możesz wgrać, będziesz miał mocne walnięcie po 2200RPM, to zniekształci wykres. ale z czasem jak zrobie turbawkę to bedzie chyba ładnie Jak Ci wlutują podstawki, to zawsze będziesz mógł wrócić do serii w chwilę moment. no tego to ja juz nie wiem jak oni to bedą robić Sprinter, wielkie dzięki za opinię i rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ale z czasem jak zrobie turbawkę to bedzie chyba ładnie Tak, jak zrobisz porządek, to będzie spoko. Soft Ci zrobią, zależy jak mocno przeładowanie wyjdzie, jeśli niedużo, to będą mogli podciągnąć go tak jak chesz i nie będzie ryzyka do czasu naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 zdeniu mowil ze jego uzytkowanie autka jest przewaznie w miescie na krotkich trasach, to niema co sie dziwic ze turbulum sie zasyfilo. moze po przegonieniu autka do olsztyna mu sie podczysci...oby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 powinno sie rozjezdzic ... (warsztat masz pod prawa noga) ..... :twisted: chociaz z drugiej srony jak sie uprzesz to mozesz wyczyscic turbulum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 moze po przegonieniu autka do olsztyna mu sie podczysci...oby przegoni go jak pojedzie do Wisły na zlocik :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Change 0 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Turbinka mimo, że sztanga chodzi dobrze, może działać nieprawidłowo. Kwestia uszkodzonych wirników, może zawór ? Sprawdzałeś czy jest szczelny ? Odłącz wężyk prowadzący od turbiny do N75, potem weź i zaciągnij powietrze ustami, zobacz czy wciągniesz sztangę do końca. Sprawdź czy nie przytkany przewód od dolotu do ECU, przedmuchaj go, sprawdź szczelność dobrze. Wszystkie te zabiegi i tak nie wykluczą walniętej suszarki... jest szansa, że po prostu pomogą jeśli gdzieś tam leży przyczyna. Witam mam pytanko co może być w turbinie nie tak jeżeli sztanga chodzi prawidłowo , czy w takim wypadku można wykluczyć sławetne kierownice ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się