Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mała dawka paliwa AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam prosze o analizę bo coś mi nie pasuje z dawką paliwa moim zdaniem jest zbyt małą czy tak powinno być ? próbowałem ją podnieść za pomocą vag ale juz jest na max i nie wiem jak ją zwiększyć.

fe2d61cabedff.png

Edytowane przez kozik132
Opublikowano

Są różne opinie na temat wielkości dawki paliwa na wolnych obrotach i sposobu jej odczytywania.

U mnie wskazanie to 5,6 mg/R i spalanie na postoju 0,6 l/h.

Spore zmiany zauważysz zmieniajac kąt synchronizacji wałak rozrządu.

Spróbuj przestawić na 0,0.

Opublikowano

Są różne opinie na temat wielkości dawki paliwa na wolnych obrotach i sposobu jej odczytywania.

U mnie wskazanie to 5,6 mg/R i spalanie na postoju 0,6 l/h.

Spore zmiany zauważysz zmieniajac kąt synchronizacji wałak rozrządu.

Spróbuj przestawić na 0,0.

mialem 0,0 / 0,6 ibylo tak samo ustawiłem na + 7 spalanie bylo 0.6 ale na zimnym juz nie odpalał

Opublikowano

Przeciez w tym silniku ECU sam ustawia sobie dawke, to nie 1.9 na pompie.

Opublikowano

Wiec dlaczego jest takie wielkie spalanie na jalowym biegu ? Moim zdaniem jest mała dawka

Opublikowano

Dla silnika AWX tolerancja to 3-9 więc tragedii nie ma. Zrób komplet logów.

A tak nawiasem z doświadczenia powiem ze jesli w silniku nic sie nie dzieje to nie ma co wnikać bo nie cyferki jadą tylko silnikowiec, przykład BIPów A3 które przyjżdza do mnie na warsztat od jakis 2 lat ma bipy -60, trzech mechaników mówiło ze pompki do wymiany a gość przejechał juz jakies 30 tys i silnik chodzi pieknie.

Opublikowano

No właśnie coś sie dzieje spalanie bylo 5.5 a teraz 8 czujniki temperatury ok ostatnio wymieniony sensor bo bylo przeladowanie i turbina nie reagowała na gaz teraz jest ok tylko te spalanie mnie martwi ? przed wymiana sensora też juz takie spalanie zauważyłem jak i na fis-ie tak i na zalewaniu baku do pełna.

Opublikowano (edytowane)

Przyjrzyj się wskazaniom przepływomierza, być może przez spalony element grzejny przepływomierz zawyża wskazania i przez to większe spalanie.

Jak możesz to podmień na próbę inny.

Co z EGR? Czy odpowiednio sie zamyka?

Może w dolocie sa jakies nieszczelności?

Prawdopodobnie jednak bez logów się nie obędzie.

Edytowane przez CzarekJ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...