pprzemas 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam nie wiem skąd się znalazł olej pod kolektorem na czarnej banice polaczonej z kolektorem czy to odmy i zaworu odpowietrzajacego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Może z odmy, może spod dekla? Kto wie ? Umyj silnik a wtedy zaobserwowaæ z dokładnie skąd cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pprzemas 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Jeśli olej przedostanie się przez przepustnice to kolektor będzie mokry ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo 2 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Hmm... Czy przepustnica ma jakiś związek z kolektorem ssącym ? Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać. Polecam jakiś podręcznik o silnikach spalinowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ta czarna bańka to akumulator podciśnienia - do sterowania zaworu zmiany długości kolektora - w nim zbiera się olej, który dostaje się wężykami od zaworu odpowietrzania pokrywy zaworów (tzw. czwórnik) poprzez eżektor i do tego zbiornika. Druga sprawa to przy kolektorze ssącym mogą być wycieki z gumowych łączników, albo z samego łączenia przepustnicy z kolektorem (do niej też zaciągana jest mgła olejowa spod pokrywy). viechooo, przecież przepustnica to klapa sterująca dolotem powietrza do kolektora ssącego - więc związek jakiś jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo 2 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Kamil, widzę że masz trochę wiedzy, myślałem, że dojrzysz w moim wpisie ironię. Po prostu dla mnie to pytanie jest bez sensu bo całe powietrze trafiając do silnika przechodzi przez przepustnice i kolektor wiec jeśli na przepustnice trafia zaolejone powietrze to logiczne jest, że do kolektora i silnika również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 viechooo, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się