Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przegub wewnętrzny jaki. 1,8T


bercik2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znajomy w swojej A4 B6 2001r., 1,8T, 110 kW, ma do wymiany przegub wewnętrzny. Czy ktoś wie jaki tam przegub podejdzie (nr katalogowy), bo są rożne na necie a my nie chcemy losowac.

Edytowane przez bercik2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej z SKFa będzie to VKJA8008, ale trzeba by się upewnić po VINie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej z SKFa będzie to VKJA8008, ale trzeba by się upewnić po VINie.

Na pewno nie bedzie to ten w 1,8t są takie jak na zdjęciu tylko nie wiem ile tam jest zebów bo są dwa rodzaje

http://www.autobox.net.pl/mini%20blekitny/shop/1059-160-0-PRZEGUB-WEWNETRZNY-KRZYZAK-AUDI-A3-TT--NEW-BEATLE-1-8-T.html

jak możesz to sprawdź WAUZZZ8E32A085508

Edytowane przez bercik2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy macie już nr katalogowy tego przegubu z skf do 1.8t? Bo ja też mam do wymiany wewnętrzne, a w necie znajduje tylko jakieś chińczyki tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego w katalogu SKF:

SKF VKJA 8509

Widzę, że ciężko z dostępnością, wszędzie na zamówienie:

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321333518311-VKJA_8509-przegub-napedowy-wewn.html

tu ze zdjęciem:

http://www.slimparts.nl/aandrijfassen/324989-skf-homokineet-reparatie-set-aandrijfas-vkja-8509.html#.VoFUTk_pxCk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz przegub wewnętrzny padnięty to w czasie jazdy odczuwa się drżenie samochodu przede wszystkim przy przyśpieszaniu, przy puszczonym gazie najczęściej już nie drży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przegubu już praktycznie nie ma to dochodzi trzepanie nadwoziem także przy ujęciu gazu. Wprawne ucho może usłyszeć kończący się przegub, wewn, takie rytmiczne dudnienie narastające wraz ze wzrostem obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas drży czy może być w rożnych prędkościach?, u mnie od 130 zaczyna drżeć kierownica, zmieniłem koła z przodu na tył ale wypada sprawdzić czy w ogóle proste felgi są, bo rok temu było okey na letnich, a teraz jak je założyłem do drży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się spotkałem z objawami, które dawał przegubu od prędkości ca. 100 kmh wzwyż. Przeguby bardzo łatwo sprawdzić na kanale czy podnośniku, łapiesz za półoś i szarpiesz góra i dół czy nie ma luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u siebie sprawdzałem niedawno na kanale to właśnie mam luzy na wewnętrznych przegubach, nawet chyba głębiej to wchodzi bo wały kołnierzowe, do których są przykręcone przeguby wewnętrzne też się lekko ruszają. Już mam zaplanowaną wymianę wewnętrznych na SKF VKJA 8509 i rozkręcenie dyferencjału aby wymienić jego łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...