jacek 3773 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) jak w temacie,pękł kolektor (silnik BRD) od szpilki 3go cylindra do wylotu EGR , mechanik sugeruje spawanie, czy może kupić używkę ???? co o tym sądzicie , jakie przyczyny czy to zwykła przypadłość a może wysoka temp. podczas wypalania DPF, okopcone jest wszystko pod spodem. może inaczej , od jakiego modelu silnika podejdzie do mojego, oczywiście używka (nowa w ASO 1100zł) , mój ma nr 03G253033E i takiego poszukuję , są do kupienia z końcówką A ale nie wiem, czy będzie to samo bo w jakimś celu oznaczano je inaczej , na ETKA nie mogę tego rozszyfrować ( lub nie umiem) kolektor wymieniony , póżniej wkleję zdjęcia starego ew, temat można zamknąć bo jest rozwiązany. Edytowane 22 Listopada 2015 przez jacek 3773
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się