Penzo_ Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 witam jak w temacie posiadam audi a4 b7 z silnikiem 2.0 tdi oznaczenie BPW z napędem quattro rok2006 wedle aso2007 postanowiłem je zmodyfikować jak moje każde auto a mianowicie: -turbo gtb2260vk -fmic -wylot 2.5" ( na teraz tłumiki ori końcowe) -dpf out -egr out -maf out - ori sonda egt out -pompki ori bj wszystko fajnie siadło ale jest jeden mankament nie wytłumaczalny ;/ Auto wylegitymowało sie mocą 230 konia i 420 nm w sumie nie myślałem, ze bd więcej km jak na te pompki ale cos jest nie tak z niutonometrem . Co by sie nie zmieniło w mapach i dało koksu "coś" obcina i gładzi nm na rowne 420 nie wiem dlaczego. Czy jest możliwe że napęd quattro ma jakieś zabezpieczenie przed większym nm i obcina moc >? Mile widziane jakieś spostrzeżenie bo ręce opadają a to moje pierwsze Q ... Pozdrawiam M.
Jarol Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Wrzuć logi dynamiczne z czasami wtrysku i z doładowaniem czyli kanały 01, 03, 04, 08, 10, 11
Penzo_ Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 witam panowie dzieki za zainteresowanie podajcie meile na pw to wrzucie wam wsad z ECU
spanky Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Podeslij na [email protected] to zerkne . A i pokaz wykres . Bo te 420 nm to nie przypadkiem limit ktory widzisz na VCDS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się