biker_ebg Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam po raz pierwszy wszystkich użytkowników,Mam lekko pomodzoną A4 B5 AFN i niestety, po ostatniej modyfikacji borykam się z dość poważnym problemem.Krótka specyfikacja auta: AFN+w240+wałek SDI+pompa 11+fmic+wydech 2,75"+EGR out+KAT out+turbo hybryda ARL+ MAP 051cProblem pojawił się po wymianie turbo na większe i założeniu MAP sensora 051C.Pojechałem na program, wszystko zostało wystrojone, ciśninie doładowania 1,6b, MAP sensor ogarnięty i zaadaptowany do ECU.Po tygodniu, kiedy podłączyłem auto pod VAG-a wyskoczył błąd:00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 31-10 Open or Short to B+ - IntermittentZ automatu temperatura dolotu w VAG 136,8c.Z tego powodu ECU obcina mi doładowanie do 1,4b (to ponoć normalne przy tym błędzie).Jeśli chodzi o diagnostykę to wszystkie kable posprawdzane, nowy MAP sensor pokazywał to samo.Natomiast, żeby było ciekawiej, to po podłączeniu starego czujnika G72 temperaturę pokazuje mi normalnie, ale tego już do sztywnego dolotu nie wstawię.Ktoś z Was miał podobny przypadek lub zna rozwiązanie na moje bolączki? Na chwilę obecną utknąłem w czarnej ..., bo kable wymienione i przelutowane i nic to nie pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się