Adrian-A4 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 no i co,że 1.6? ważne się fajnie prezentuje to tylko dwie rury, a nie np jak wkładają Pakiet s4 do 1.9 diesla
Jarek_ Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Coś jest w tym co piszesz. Aktualnie auto sie maluje, zobaczymy co wyjdzie. Ale jako, że brak auta niczego nie usprawiedliwia to dorwałem felgi z oponami w fajnej cenie i stanie, niestety okropnie zaniedbane. Brud i mazut Na szczeście po godzinie pracy szczoteczką do zębów i trzykrotnym sprysku preparatem do felg Sonax udało się je doprowadzić do akceptowalnego stanu: Tetraz czekają na powrót auta i lepszą pogodę. Odebrałem też przycisk awaryjnego i zatrzask schowka. Dzięku House ! Dziś natomiast przygotowałem ramkę biegów do malowania w piano i to już ostatni element układanki I na koniec mały gadżet: Przy okazji zapytam, czy przy standardowym zawieszeniu i felgach 7j ET35 dystanse 20mm będą ok czy będzie wystawać poza obrys lub szorować po nadkolu przy większych dziurach?W czoraj odebrałem parę gratów od ASO i cos jeszcze A tak wyglada po powrocie od malarza i z tylnym zderzakiem S-line i ta płytka na rączce drzwi kierowcy .....nie tędy droga Zaległe zdjęcie jeszcze z wiosny. I coś bardziej aktualnego. Nowe tarcze i klocki oraz zregenerowane zaciski na tył Edytowane 26 Marca 2016 przez Jarek_
Exmi Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Od czego te przyciski do opuszczania szyb ? U mnie jeden świruje i planuje wymianę a te ładniejsze niż zwykłe
Jarek_ Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Od czego te przyciski do opuszczania szyb ? U mnie jeden świruje i planuje wymianę a te ładniejsze niż zwykłe Kurcze, przyciski od szyb są oryginalne
Exmi Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 A nie mają takich chromów na końcu ? Czy to tak wytarte do białego
Jarek_ Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 Nie maja chromów tylko białe paski, nie są wytarte.
Jarek_ Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2018 Hej Po 2.5 roku autko wyglada tak i chyba ten stan zakonczy jego modzenie.
W.W. Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 W dniu 22.01.2016 o 16:25, hiszpan123 napisał: Strzeliłeś sobie w stope z tym silnikiem. Nic podobnego! Cechą podstawową tej jednostki,jest trwałość i NIEZAWODNOŚĆ. A że to nie jest wyścigówka,to dlatego mogą nim poruszać sie tylko kierowcy z wyobraźnią na drodze.Dlatego Niemcy nie pozbywają się ich tak łatwo,a wszelkie inne silniki są po kosmicznych przebiegach,albo kosztują fortunę.Przyjemność z jazdy gwarantowana A4B6 1.6 8V 102KM.Wystarczy jak,tu Kolega wyszczególnił (z podaniem dat nawet !,fajne,dziękuję!) wszystkie poprawki,zmiany i dodatki,aby cieszyć się z posiadania tej wersji Audi A4B6. Mnie,oprócz reszty, bardzo spodobalo się radio z nawigacją,i głośnomówiący zestaw nokii (chciałbym ,też żeby pasował do tej deski rozdzielczej).Chciałbym wiedzieć więcej o nim.bo mam "silwerkrestblutuf" ale za dużo przycisków jak dla mnie.Jazda tym autem nie męczy, nie wyprzedzam nigdy "na styk",jak ktoś przy 100km/h nie może za mną wytrzymać,to go puszczam,a za chwię,przeważnie jestem już za nim.Więc nie wierzcie w te bzdury,że musi być turbodoładowanie,dwie rury z tylu,kosztowne "mody" ,bo inaczej nie ma jazdy.Wypada mi życzyć Koledze,abyś częściej gościł na tym Forum,i dzielił się wiedzą na temat tej właśnie A- czwórki z tym silnikiem.Właścicieli tej wersji jest dużo ale nie każdy chce i umie coś napisać ,jasno opisać problem,aby inni czytający coś z tego zrozumieli. Ja oczywiście też wymieniłem na nowe ,"ori" np eżektor plastikowy,wąż gumowy w układzie chłodzenia ,przełącznik świateł,nie mówiąc o wszystkich hamulcach (brembo),pompie,płynach,filtrach.Olej 10w40shell Helix 0,4L na tysiąc km,to w autach grupy VW normalne zużycie.Pozdrawiam.WW
W.W. Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Muszę dodać,że wymieniłem oring w skrzyni niegów,oring pólosi,bo przez nieszczelność wydmuchało ponad 0.5L drogiego oleju ori(180,-PLN/litr)Wymienię też podyszkę środkową zawieszenia skrzyni biegow,tylko nie wiem czy muszę śrubt mocujące też wymieniać,jak w przypadku flanszy półosi.Narazie nie ma co wymyślać,orócz może,wymiany tłumika,ale na przeglądzie sprawdzal kilka dni temu spaliny,i wszystko w normie.Orzeszedł wszystkie szarpaki i próby hamowni,tak,że dość surowo sprawdzony przez dociekliwego mechanika.Coś znalazł przy lince hamulca Lewy tyl,że się nie cofa i trzeba to przeczyścić specjalnym środkiem,,THX i Pozdro.Silnik 1,6 8V jest super,wyciaga 180km/h i po co komu zresztą takie szybkości na zwykłej drodze.? Cześć! WW
Patryks25 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 autko piękne wizualnie dużo pracy widać włożone i staranności, gratuluję. co do 1.6... jeździłem b5 przez tydzień z tym silnikiem jazda to była męczarnia ale to zależy od tego co kto od auta oczekuje
W.W. Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 Pod względem komfortu B6 ma duużą przewagę nad B5 (dzięki wiadomo czemu i nowej "budzie" przede wszystkim).Jeździłem chwilę starszą B5 z silnikiem 1,9 TDI i wiem,że B6 to o niebo wygodniejsza i okazuje się,ponadczasowa,dalej rozpoznawalna karoseria.Auto ma niepowtarzalną sylwetkę,i nie dziwi mnie że jest tak chętnie kupowane,jako używane,później "modowane" ,odnawiane.A jeszcze limuzyna ! Jest rozpoznawalna i nie pomylisz z inną marką.Silnik 1,6 ALZ jest dla spokojnych i rozważnych kierowców,którzy nie wyprzedzają "na styk" bo mają wyobraźnię.Pali 6,7l/100km a oleju 10W40 bierze 0,3L/1000km.Zresztą każdy silnik VW bierze to minimum.To tylko silnik Forda 1,6 90 KM DOHC Zetec nie brał mi wcale oleju (Mobil1 5W50),ale to były lata,kiedy Audi A4B5 kosztowal fortunę i nikt ich nie sprowadzał. Poza tym silnik 1,6 8V nie drenuje kieszeni właściciela jak inne 1,8 czy 2,0 które są bardziej wymagające.Kolega włożył dużo pracy w to auto,ale nie będzie żałował.Musi sprawdzić kilka rzeczy napewno,jak sondy lambda,eżektor,przewody gumowe chłodzenia,i wiele innych.Świece zapłonowe NGK nie gorsze od BERU.Reflektory oczywiście tylko normalne,żadne "ledy" (kosz!).Życzę długiej bezstresowej eksploatacji tego autka i przyjemności z jazdy!
W.W. Opublikowano 16 Marca Opublikowano 16 Marca Hej!Zajrzałem tu po dłuuugiej przerwie.W tym czasie jedną z najważniejszych czynności to niedawna wymiana przednich łożysk na nowe FAG(SKF) z nowymi piastami Meyle (identyczne jak ORI),opłacało się,bo jest cichutko w autku.Wymieniono płyn wspomagania G002000M2,zapobiegawczo dla dobra przekładni kierowniczej.Oczywiście odbijak z przodu silnika ORI już dawno wymieniony.Nowe amortyzatory ze średniej pólki, z tyłu, zastąpiły już zużyte w 80% orginały. Światła DRL firmy Einparts zostały wmontowane w szczeliny zderzaka,bo to jest właściwa akceptowalna wysokość ich montażu wzgl.jezdni.Narazie autko nie sprawia ,żadnych niespodzianek.Super jazda.Benzyna E10 ,okazuje odpowiednia dla tego silnika ALZ ,co było na tym forum dziwnie przemilczanym tematem.Przepustnica wyczyszczona,przewody BERU,cewka zapłonowa Bosch,profilaktycznie wymienione (łatwy dostęp). Nawet zafundowałem ORI gumowe wykładziny Audi na podłogę,bo na razie korytkowe poczekają na błoto pośniegowe. Podsumowując, trasę ponad 300 km pokonuję bez wysiłku,wygodnie w niecałe 3,5h. Pozdrawiam Was , WW 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się