Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 BDV Pytanie dotyczace sond


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem po programowym usunięciu drugich sond,

co sie okazało, na 1 banku sondy byly odwrotnie podlaczone.

Ta co za katem to jest przed a ta co powinna być przed jest za katem.

I teraz pytanie czy wszystkie sondy sa takie same czy nie? Kostki pasuja, auto jezdzi bez problemu.

Tylko sonda regulacyjna na 1 banku jest w tej chwili za katem.

Trzeba przekladac sonde, czy wystarczy tylko przepiąć na ta ktora jest przed katem?

Czy różnią się numerami? jak tak to jakie powinny miec numery sondy przed kat i za kat?

Opublikowano

a gdzie kolego byłes na usunieciu może w białym stoku?

Opublikowano (edytowane)

Tak w bialym.

Jestem juz po wycieciu katow, obecnie nie mam zadnego, efekt jest taki ze troche lepiej jedzie w gornych partiach obrotow, ale zawitał efekt poloneza takze slabo.

Trzeba pewnie bedzie wstawic tlumniki przelotowe, co polecacie?

Edytowane przez CCCO_fan
Opublikowano (edytowane)

ale co zostawiłes same puszki? he dziwna sprawa bo mi też mówił że sądy są podmienione stronami. tak sobie myśle czy tak faktycznie było i poprzedni właściciel w ten sposób chciał sprawdzić jak bedzie na zamienionych sadach czy błąd sie przeniessie na drugą strone czy też tuner tylko tak powiedział żeby pokazać że niby dużo wie na ten temat. nie mniej jednak sprawe rozwiązał

Edytowane przez Kruk_89
Opublikowano (edytowane)

U mnie na pierwszym banku były zamienione faktycznie, ta co powinna byc z przodu byla podlaczona pod gniazdo sondy diagnostycznej a ta za katem pod gniazdo sondy regulacyjnej, wydaje mi sie ze ktos to zamienił celowo bo myslał ze przestanie sypac bledem kata lub poprostu sie pomylił.

Gość jest rzeczowy, zrobił juz pare takich samochodów takze tutaj sie nie myli, prawde powiedział,

zresztą widać to na vagu, od 36 grupy wszedzie zera takze sondy usuniete wlasciwie.

Nie puszek nie zostawiłem usunełem je, kupiłem rury od a6 2.4 97r z jedna sonda, odcielismy prekaty, i w ich miejsce wspawalismy wlasnie te rury od a6 z flansza do kolektora wydechowego i z gniazdem na jedna sonde.

Takze wszystko pasuje robota szybka ale efekt jak dla mnie słaby, jak odkrece jej pod czerwone pole to ryk ze ho ho.

A pod obciązeniem metaliczny dzwięk jak w polonezie, takze nie poleceam takiego zabiegu.

Musze coś z tym zrobić, tylko nie wiem co, wstawic tlumniki przelotowe czy cos takiego

http://allegro.pl/katalizator-audi-a4-b6-2-4-bdv-09-2001-12-2004-i5830193634.html

Edytowane przez CCCO_fan
Opublikowano

ja jutro w miejsce katów wstawiam tłumiki rozpręrzne tłumikaż zapewnia żę efektu poloneza nie będzie ma być ciut głosniej ale aby na wysokich ogolnie u nas na 3.0 jest temat o tłumikach i sa powstawiane filmiki jak co brzmi.

Opublikowano

Ale wstawiasz dwa po jednym na strone, czy cztery po dwa na strone?

Opublikowano

nie w miejsce małych katów będą wstawione rury kwasówki tylko w miejsce katów głównych tłumiki rozprężne czyli po jednym na strone w miejsce głównych katów jutro będe wiedział jak to brzmi

Opublikowano

Aha, tez własnie w miejsce głównych bym coś wstawił

ale nie wiem jaki efekt to przyniesie.

Najlepszym wyjsciem u mnie, wydaje mi sie ze byłoby to

http://allegro.pl/katalizator-audi-a4-b6-2-4-bdv-09-2001-12-2004-i5830193634.html

Ja juz kupilem auto z wycietymi dwoma głównymi katami, sondy wycięte także spokój, mozna by było takie zamienniki zamontować i byłby spokój i cisza.

Daj znać jaki efekt u Ciebie po tej robocie wyszedł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...