Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie odpala po wyjęciu zegarów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Pany przed wczoraj u sąsiada w aucie wyjęliśmy zegary żeby wymienić nie działający wyświetlacz FIS. Z racji oczekiwania na przesyłkę auto stało dwa dni bez licznika i teraz po odpaleniu od razu gaśnie, na liczniku miga ikona immo. Jak to ogarnąć??

Opublikowano

Miałem identyczny przypadek, odpięty aku odłączone zegary,ponownie włożone i podłączone aku i nie odpala i miga immo. Nie pomagały adaptacje i inne grzebanie vagiem, na koniec postanowiłem odpiąć zegary podłączyć aku i dopiero na podłączonym akumulatorze podpiąłem zegary i auto normalnie odpaliło. Nie wiem czy u Ciebie to zadziała ale u mnie poszło,a już kombinowałem lawetę coby elektronik ogarniał temat.

Opublikowano

rozkodował się

Opublikowano

odpięty aku odłączone zegary

Aku było podłączone


rozkodował się

Jak zakodować?

Opublikowano

Często się dzieje tak w zegarach których ktoś grzebał przy przebiegu.

Ostatnio nawet na forum było coś podobnego że po odpięciu aku immo blokowało. Poszukaj może znajdziesz


Zobacz tu może sposób z kluczykiem w stacyjce i na zapłonie przez pół godziny pomoże :) choć wcześniej miałem na myśli inny wątek ale nie mogę go znaleźć :wink:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304413-silnik-zapala-i-gasnie-problem-z-immo/

Opublikowano

Zobacz tu może sposób z kluczykiem w stacyjce i na zapłonie przez pół godziny pomoże

Niestety auto nadal nie odpala

Opublikowano

trzeba wezwać fachmana z opcja przyuczanie immo do kluczyka licznika i zrobi

Opublikowano

A zwykla adaptacja nie idzie? wejdz w immo w adaptacje wpisz same zera i to samo zrob w liczniku.

Opublikowano

A zwykla adaptacja nie idzie? wejdz w immo w adaptacje wpisz same zera i to samo zrob w liczniku.

Nie próbowałem. Jaki kanał?

Opublikowano

25 immo 10 adaptacja kanal 00 dajesz 000 i zatwierdzasz,przed tym wyczysc bledy jakie sa,jak sie nie uda to zrob to samo zaczynajac od 17 instruments

Opublikowano

25 immo 10 adaptacja kanal 00 dajesz 000 i zatwierdzasz,przed tym wyczysc bledy jakie sa,jak sie nie uda to zrob to samo zaczynajac od 17 instruments

Ten sposób nic nie zmienia...

Auto sypie błędami

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 28 November 2015, 14:58:13:0
Control Module Part Number: 8E0 920 930 R
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00186
VCID: 361FA5DB015F
Additional Info: 55993 AUZ6Z0C0012177
13 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-00 - Open or Short to Plus
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus
00457 - Control Module for Network (J519)
49-00 - No Communications
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
49-00 - No Communications
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
49-00 - No Communications
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-00 - No Communications
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-00 - No Communications
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-00 - No Communications
00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
49-00 - No Communications
01320 - Control Module for Climatronic (J255)
49-00 - No Communications
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364)
49-00 - No Communications
01304 - Radio
49-00 - No Communications
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 28 November 2015, 14:58:40:0
Control Module Part Number: 038 906 019 KA
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1602
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 63351
VCID: 60B32383F35B
Additional Info: WAUZZZ8E43A355993 AUZ6Z0C0012177
4 Faults Found:
18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics
P1699 - 35-00 - -
18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller
P1635 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
Opublikowano

Bezpieczniki, potem przekaźnik w głębi pod kierownicą i zasilania w kostce licznika do sprawdzenia.

Następnie zapsikaj wtyczkę sprayem Kontakt i zapnij jeszcze raz licznik.

Opublikowano (edytowane)

Sławek baaaardzo Ci dziękuję :notworthy:

wtyczki potraktowałem "kontaktem" i auto odpaliło. Jeszcze raz dzięki :thumbup1:

Edytowane przez _quattro_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...