kerajek Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Wczoraj po dolaniu oleju i przejechaniu kliku kilometrów pojawił mi sie taki błąd jak w temacie P2401. Czego on dotyczy i jak to rozwiązać? Od jakiegoś czasu pojawiają sie tez błędy P0139, P0141 i P0299. Oleju dolałam nie tak jak zwykle żeby poziom był pomiędzy min a max, a tak ze jest na max. Ktoś pomoże z czym związany jest ten błąd? Teoretycznie sugeruje jakiś wyciek. Pozdrawiam. Auto: A4 B7 2.0TFSI 200KM Quattro. Amerykaniec w automacie, 2006r., obecnie 142tys. przebiegu Podbije, może ktoś coś pomoże? Auto po regeneracji turbiny i wymianie zaworu z membraną. Nadal brakuje 0,2 Bara i jest błąd 2401, coś z paliwem może? Edytowane 5 Grudnia 2015 przez kerajek
Redjasper Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 a co dokładnie dzieje się z autem? Zapala Ci się jakaś kontrolka na desce rozdzielczej? Ten wskazany błąd to problem z evapem, ale powodów może być x - poluzowane wężyki na evapie, sam evap jak i inne przyczyny.
kerajek Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Nie wiem jak po regeneracji turbiny, bo nadal stoi u mechanika. Ale wcześniej nie miał siły (jechał ale szału nie bylo). Raczej nie odczywalem żeby było coś nie tak, poza zapaleniem się kontrolki Check Engine, chwilę po odpaleniu auta i po zczytaniu był to błąd P2401.
Redjasper Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 przeczytaj sobie ten temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/308843-b7-20-tfsi-usa-blad-odpowietrzenia-zbiornika-paliwa/ możliwe, że u Ciebie tylko evap jest problemem - czyli n80 - sugeruje zakup w intercarsie - przez moje przejścia mam jeszcze dwa evapy w bagażniku pytałem co się dzieje z autem bo chciałem się upewnić czy może masz podobny problem co ja - na to wygląda, że nie do końca. Te dodatkowe błędy są związane z sondami - nie wzrosło Ci spalanie ostatnio? Czy turbinę robisz bo... dlaczego ją robisz? Bo nie jechało auto (bez zapalonego check), czy przez ten check?
kerajek Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zapaliły się błędy i zaprowadziłem do swojego mechanika przy okazji na wymianę oleju i inne drobne sprawy. Powiedział że turbina stoi, ma przeciek i dlatego tak ostatnio olej żre. Jako że w okolicy mam warsztat który się specjalizuje w regeneracji turbin to tam zaprowadziłem. Zeby nie bawić się samemu w montaż i demontaż. Wyszło jeszcze poza turbina jakiś zawór z membraną do wymiany. I właśnie obecnie motaja się z evapem, bo nie wiedzą co jest. Czasami im chwyci, że się tak wyrażę, i jest ok, a czasami brakuje z tego co rozmawiałem 0,2 Bara sprężania na turbinie bodajże.
Redjasper Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 evap to 35 zł w intercarsie - dla testu bym wymienił - dodatkowo niech sprawdzą szczelność wężyków od evapa
kerajek Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Dzięki. Będę informował czy pomogło. Etap wymieniony na nowy, a błąd pozostał jakieś pomysły? Może jakiś porządny mechanik od audi w woj. lubelskim?
kerajek Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 Te które do zaworu dochodzą? Myślę że mechanik sprawdzał. Twierdzi że może to byc pompa wysokiego ciśnienia, a nie ma czym sprawdzić.
arek_cccp Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Gdzie robiłeś regenerację? Z tego co piszesz to turbo nie dmucha tyle ile powinno. Może spartolili po prostu robotę ? Wklej jakie błędy wyskakują teraz..
kerajek Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Myślę że ta regeneracja jest ok. Mają renomę w okolicy i nie robią fuszerek. Mam jakieś wykresy mogę zeskanować i wrzucić. Dzisiaj po jeździłem dosyć dużo, ok 350 km w sumie i tak: Po odpaleniu samochodu po chwili odpalam się błąd P2401 i drugi od czujnika ciśnienia paliwa. Po skasowanie w czasie jazdy się nie zapala. Dopiero po zgaszeniu i odpaleniu na nowo się zapala. Dodatkowo teraz już jest nie na czerwono tylko na żółto w błędach. I wydaje mi się że raz jak odpaliłem to się nie zapalił. Odpaliłem 5-6 razy w ciągu tych 350 km. Jak chwycił już turbina to czuć że ciągnie, od 100 do 140 ładnie podchodziło. Jednak jak nie złapie to tak sobie to idzie. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez kerajek
arek_cccp Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Którego czujnika wysokiego ciśnienia czy niskiego ciśnienia? Może też być wina po stronie pompy wysokiego ciśnienia w niektórych tfsi w b7 są wałki z końcówką A jak dojdzie do wytarcia szklanki popychacza to może być lipa sprawdź krzywkę wałka ssącego lub popychacz (30 minut roboty na spokojnie). Dodatkowo posprawdzaj układ paliwowy czy wszystko jest git wraz z korkiem wlewu i uszczelką i można rzucić okiem na pompe niskiego ciśnienia sprawdzcie parametry pracy pompy pod jakim obciążeniem pracuje w programie lub wina leży po stronie czujnika po prostu. Takie wskazówki dla mechaniora. BTW u mnie przy ok170tyś też była wymieniania pompa paliwa przed programem. Kod silnika masz taki jak ja BPG? Więc wałek obstawiam, że jest wadliwy. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez arek_cccp
kerajek Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 P2293 Fuel Pressure Regulator 2 Performance Szklanka (popychacz) była wymieniana na nowa w zeszłym roku we wrześniu. Osobiście dysponuje jedynie oprogramowaniem Torque na Androida i nie wiem czy tam ciśnienia mogę posprawdzać, ale poszukam. Korek niby sprawdzałem, ale uszczelce się nie przyglądałem. Możesz podrzucić konkretnie na jakimś schemacie co sprawdzić, bo ja noga do mechaniki jestem, bardziej informatyka :/
arek_cccp Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Tylko,że krzywka wałka jak ulegnie wytarciu to moment popychacz jest zajechany.. nie zaszkodzi zobaczyć, jeśli jest ok to myślałbym o czujniku albo podmienić od kogoś kto ma sprawny a jak nie to kupić nowy. A jak wałek się wytarł to mogła dostać i pompa w tyłek. To tylko moje uwagi .. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się