borgi Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Witam. Przeszukałem już prawie cały internet i nie znalazłem nic konkretnego. Mianowicie po puszczeniu gazu, samochód ( A4 B5 1.6 ALZ) szarpie, po prostu sam sobie dodaje gazu, bo nawet czuc że pedał sie rusza podczas tego szarpania. Kolejny problem wystepuje podczas przyspieszania, ponieważ wciskam gaz a samochód nie jedzie, coś jakby sie przylewał, z tym że gdy wcisne pedał do podłogi i odczekam sekunde lub dwie to samochód tak jakby sie "odblokowuje" i zaczyna normalnie przyspieszac. Zdarza sie to po redukcji na niższy bieg przy wyprzedzaniu, pod hamowaniu biegami lub chwilowej jeździe "bez gazu". Jest to nawet nie denerwujące co niebezpieczne, ponieważ to "szarpanie" jest na tyle silne, że kiedyś na śliskim po prostu zerwał przyczepnośc, gdy ja nie wciskałem gazu, tak samo to przyduszanie, już kilka razy przy wyprzedzaniu go tak zdusiło i trzeba było wracac na swój pas. Z góry dziekuje za wszystkie rady.
neoxpl Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Błedy na Vagu jakie? Przepustnica czyszczona? Reset ECU robiony? Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka
borgi Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 No właśnie błedy nie wyskakują żadne. W czerwcu samochód miał robiony remont generalny, wymiana pierścieni, uszczelki pod głowicą, nowy egr, uszczelniacze zaworowe, wszystko czyszczone. Myśleliśmy że po tym wszystkim objawy ustąpią ale dalej jest jak było. Przyszedł mi taki pomysł do głowy, że może wyczyścic potenjomter od gazu? Instruktor na nauce jazdy mówił, że u niego w yarisce sie syfił i potem nie chciał reagowac na gaz. Może tutaj to jest przyczyną? A ten reset mozna samemu zrobic za pomocą komputera? Bo tak szczerze to nie ma tu nigdzie nikogo kumatego w elektronice u mnie w okolicy, a może by mi sie udało samemu to ogarnąc.
lukasz2107 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 a może masz rozwalona linke gazu ;p?? patrzyłeś jak wygłada.Wystarczy pod maska dodać gazu ręcznie i zobacyzć jak chodzi ;p Powodem szarpania mogą też być świece i przewody(przebicie) przytkane przewódy paliwa lub filtr,Może to być też zapchany katalizator.Powodów może być mnósto,Możę to też być sonda ale wtedy by falował na obrotach.W najgorszym wypadku tarcza sprzęgła w której nity obcieraja już ,Ja bym zaczał od najprostszych rzeczy ;p A reset zrobisz odłanczajać akumulator zwykle na 15-30 min
Kamil Nowik Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 U mnie był to właśnie zapchany katalizator, to był chyba pierwszy tego objaw, później auto stanęło na amen co opisywałem w oddzielnym temacie. Póki tylko szarpał podejrzewałem poduszkę pod silnikiem, ale gdy się zepsuł na amen i usunąłem zapchany i rozpadnięty katalizator problem z szarpaniem także ustąpił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się