Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miśkovóz by Misiek |1.6| UPDATE 15-12-2016


Misiek1994

Rekomendowane odpowiedzi

Hello, it's me... Dwa tygodnie albo i trzy wpadła do mnie Audi A4. Kolor ma srebrny, koni ma 100, lecz ciężka paka i ledwo szło smile.gif

A tak serio to zakupiłem coś większego, ponieważ teraz siedzę za granicą i potrzebuje tu coś wygodniejszego i pakowniejszego niżeli golfik smile.gif A więc wybór padł na Audi A4 B5 z 2000 roku.
Aktualnie jestem w Niemczech, ale jutro zwijam do Polski bo straciłem wszystkie dokumenty i nie mam jak cokolwiek zrobić, nawet prawko więc na myjni też nie byłem sad.gif

DANE:

Marka: AUDI
Model: A4 [b5]
Pojemność skokowa silnika: 1595 cm3
Liczba drzwi: 5 - drzwiowy
Moc: 101 KM
Napęd: Przód
Biegi: Manualne (5)
Rok: 2000
Wersja: poliftowa

WYPOSAŻENIE:
* elektryczne szyby 2x i 2x korbotronik,
* elektryczna regulacja świateł,
* klimatronik,
* halogeny,
* ABS,
* domykanie szyb z kluczyka,


ZMIANY PLANOWANE:
* gwint MTS ( planowane na kwiecień 2017)
* koło ( planowane na kwiecień 2017)
* relingi na dach - czekają na montaż
* SWAP na 1.8T lub remont silnika od podstaw po uszczelki na głowicy itp czerwiec 2016
* podtlenek LPG (planowane na koniec 2016)
* lusterko prawe z wersji angielskiej - czeka na montaż
* tylne szyby w elektryce - czekają na montaż
* kubełki
* wskaźnik ciśnienia oleju
* żółte halogeny
* tylnia wycieraczka od passata b5
* przednie ramiona wycieraczek także od paska b5
* radio Concert (w planie dalszym)
* oświetlenie w środku ledowe,
* zaciski aluminiowe

Fociaszki na dzień dzisiejszy:


fux9sgvr.jpgndstj2vn.jpgqmtnffzq.jpgvdbnnq8t.jpgk3kui4gq.jpg4jfok7sf.jpg

Fotki z dnia 19.03.2016r (sorry za jakość):


jjnjoodw.jpg

ujaiokkz.jpg


ntm92p2n.jpg

Zabiegi mechaniczne:
* przy 202 657 km wymieniony kompletny rozrząd,
* przy 202 657 km wymienione filtry i olej,
* przy 204 244 km wymienione klocki hamulcowe i zregenerowane zaciski,
* przy 204 244 km wymienione tylne sprężyny amortyzatorów (poprzednia jedna strzeliła i wymiana z przymusu)

23.03.2016 - Przybył relingi od Prezes870 :naughty: :naughty: :hi:

eddu78hg.jpg

Przybył silniczek i tylne szyby w elektryce :banan: :banan:

wd762tct.jpg

2mhgorh4.jpg

10.04.2016 r - wymiana filtra pyłkowego :D

46z882he.jpg

26.04.2016 r - nowe części do Miśkovozu :banan: :banan:

uq9y6lbu.jpg

7zegyh2u.jpg

vrrx85yi.jpg

ckhqny9h.jpg

UPDATE 15-12-2016

Nowe tarcze przód HELLA + nowe klocki :banan:

Edytowane przez Misiek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autko :) silnika nie wiem czy gratulować czy współczuć bo wiem co potrafi no ale ogółem ok i powodzenia w ulepszeniu :)

A jakby co to mam relingi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sajmoon, mówisz lipa silnik?:) Co się psuje? Lepiej dmuchać na zimne i naprawiać lub wymieniać póki jeździ haha :) Póki co pewine będzie do roboty uszczelka, bo olej bierze i płyn, ale to po powrocie i tak będzie i tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inny kod silnika więc mogę jedynie powiedzieć jak u mnie wygląda sytuacja :P Największą wadą tego silnika już sam nie wiem co jest..wydaje mi się,że on sam w sobie jest wadą :D

No ale tak na poważnie to nic mi się z nim nie dzieje,chodzi bardzo dobrze,nie mam wycieków ogólnie można powiedzieć,że jest bezobsługowy w moim przypadku.Jedyny minus u mnie to pękający kolektor wydechowy,podobno w większości tak jest i tak też jest u mnie :kwasny:

Moim zdaniem remont tych wszystkich 1.6 nie ma sensu.. ani to oszczędne,ani nie brzmi,ani nie jedzie,lepiej to zajeździć i wpakować coś normalnego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak to będzie, ja go wziąłem, bo w sumie miałem szukać coś co jest proste jak drut i mam. Silnik prawie taki sam jak w moim drugim aucie - Golfie 3 :D Ten plus że będzie można go łątwo naprawiać i częsci nie drogie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w związku z tym że mam fundusze prace będą ruszać. Pytanie czy gwint TaTechnix jest dobry? Czy przy montazu trzeba dystanse gdy go obnize? Oraz jakie koło do 1000-1300 polecacie żeby pasowało w miarę?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też stoję przed wyborem gwintu i mieszane myśli.

Tutaj masz porównanie mtsa z ta

http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne

Opinii na necie jest tyle co ludzi, którzy je piszą. Jednym odpowiada, drudzy spodziewali się czegoś innego, może lepszego. Można pomyśleć nad jakąś używką, jest sporo ludzi, którzy polecają markowy ale używany gwint niż niższe półki ale nowe. Wybór i tak będzie należał do Ciebie.

Dystanse wypychają Ci koła na chłopski rozum, będzie na pewno lepiej wyglądać koło równo z nadkolem. No i dodatkowo powinno minimalnie być lepiej biorąc pod uwagę pod i nadsterowność na zakrętach. Felgi no to najlepiej ori wiadomo, ale co tu polecać każdy ma swój gust i chyba najlepiej pooglądaj i w dziale felgi napisz temat z tymi które Ci przypadły do gustu, porada pójdzie na pewno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no dystananse obowiazkowo i wiem do czego są ;) Chodziło mi właśnie o estetykę;)

Zamówiłem relingi, tył w elektryce i ramki klubowe :D

Kasa na gwint jest, jednak nie wiem jeszcze jaki + to samo z kołem ;) Miałem brać od kolegi karol24 (a8 d2) ale 17" to za dużo na mój silniczek :/

Edytowane przez Misiek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myslisz o gwincie to kolo 17" to minimum[emoji14]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym nieszczęsnym silniku :/ 1.6 a 17" szału nie ma :/

I tak nie ma niezaleznie na jakim kole. Szukaj 17tek :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde to ja już nie wiem haha bo jakbym brał 17" to skusiłbym się na a8 d2 od karol24 :) ale zaś czy to wgl pojedzie w tym motorze w pace avanta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu ma nie pojechać?:D

i tak 1.6 demonem nie jest, więc niech chociaż wygląda :)

pozatym 17 to jeszcze nie tak dużo, kolega karol24 ma chyba jeszcze tam jakieś węższe opony niż 225, także spokojnie.

kupisz 16 i za jakiś czas będzie niedosyt :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol24 ma tam 225/45 chyba z tego co pamiętam :) Kurde chyba się skuszę :D

PS. Zmiana, z planowanego TaTechnix na MTS'a. Jeszcze raz przeczytałem porównanie ;)

Wczoraj przybyły relingi od Prezes870 :hi::naughty:

r8u86v95.jpg

Dalej czekamy na szybki tylne w elektryce, lusterka prawego od angola itp itd :D

Idzie już też silniczek tlwycieraczki tył, Panowie pytani mam, czy jakbym zamontował ramie od passata B5 podejdzie bez przeróbek? Widziałem u kogoś na forum i ładnie to wyglada ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Misiek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu Ci podejda. Masz juz poliftowa bude wiec i motaz ramion wycieraczki bedzie latwy. Ramiona z paska fl sa motowane na bolcach tak samo te z polifta b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, bo chce sobie założyć elektryczne szyby nabtył i mam już cały mechanizm, zaklepane boczki z przełącznikami i przełączniki na przód 4x, prawdopodobnie też oryg wiązke kabli. Wyczytałem gdzieś że po montażu muszę wymieniać moduł komfortu czy coś w ten deseń oraz kodować w vagu? Jak to się ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, bo chce sobie założyć elektryczne szyby nabtył i mam już cały mechanizm, zaklepane boczki z przełącznikami i przełączniki na przód 4x, prawdopodobnie też oryg wiązke kabli. Wyczytałem gdzieś że po montażu muszę wymieniać moduł komfortu czy coś w ten deseń oraz kodować w vagu? Jak to się ma?

Wpinasz wiązke i wszystko działa , tu nie ma modułow komfortu ;) Ważne żebyś miał wiązke poliftową i wszystko jest p&p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, bo chce sobie założyć elektryczne szyby nabtył i mam już cały mechanizm, zaklepane boczki z przełącznikami i przełączniki na przód 4x, prawdopodobnie też oryg wiązke kabli. Wyczytałem gdzieś że po montażu muszę wymieniać moduł komfortu czy coś w ten deseń oraz kodować w vagu? Jak to się ma?

Wpinasz wiązke i wszystko działa , tu nie ma modułow komfortu ;) Ważne żebyś miał wiązke poliftową i wszystko jest p&p.

A co z otwieraniem i zamykaniem z kluczyka? Będzia tak z przodu czy nie bardzo? [emoji3]

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli wszystko masz ori to bedzie ok. Ja tak zrobilem u siebie i wszystko dziala. Razem z otwieraniem i zamykaniem z kluczyka

Wysłane z mojego GT-I9505

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...