Makale Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Widzę, że problem na zimnym alt to nie tylko mój problem, ale w połączeniu z CVT to mega masakra (puszczam hamulec i auto albo szarpnie tak, że skrzynia aż huknie, albo zgaśnie). Poprosiłem gazownika, żeby ustawił mi przełączanie na LPG przy 70 stp. Jest troszkę lepiej, ale i tak to zostawia dużo do życzenia. Jest jakiś sposób, żeby parownik wcześniej się nagrzał jakimś innym źródłem ciepła ? Nie ma jakiś elektrycznych nagrzewaczy parownika etc ? Wtedy to bym ustawił gaz na 45 stopni to i byłaby większa oszczędność pb. Mam też taki przypadek: wyprzedzam auto (gaz w podłodze, CVT trzyma cały czas na 6200 rpm) i po wyprzedzaniu (po około 300 metrach) nagle hamuje do zera. Auto zgasło i na PB nie chciało odpalić. Trzymałem z minutę, żeby odpalił. Podobną sytuację miałem, gdzie skręcam w prawo jest ślizgo, gwałtowanie przypieszam (wjechałem z bocznej na główną) i po 400 metraach skrecam w lewo, hamuje do 25km/h i na biegu auto mi gaśnie. Dodam też, że przyspieszenie na gazie jest dużo słabsze. Wiem, że mieszanka gazu jest uboższa (więcej powietrza), żeby silnika nie zabić, ale ponad 3 sekundy do setki między PB a LPG to chyba przesada. Wtryski wymienione na nowe 10 tys temu (padł jeden i auto na gazie chodziło na 3 garach). Filtry gazu też regularnie wymieniane. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez Makale
artur100g Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jaką masz instalację?Jaka elektronika, reduktor, wtryski? Zobacz czy masz uruchomioną opcję pt. "zimny VAG" w sterowniku lpg?
Makale Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 Sterownik STAG, wtryski czerwone nie kojarzę firmy. Sam do kompa lpg nie mam dojścia tylko przez gazownika.
Makale Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Eurogaz Stag-4 ECO Tyle wystarczy czy numerki też ? Nawet na zimnym dodam gazu tak 1/2 pedału nagle to obroty spadają poniżej 500 i strzał na 1000 rpm + Edytowane 9 Grudnia 2015 przez Makale
artur100g Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Może być wiele przyczyn, zły mnożnik, złe dysze, nie odpalona opcja zubożania mieszanki na zimnym, tzw. zimny vag. Podjedź tu, oni Ci ogarną: http://www.kmk-autoklima.pl/
Makale Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Podjadę, a co do tego dogrzewacza to istnieje coś takiego ? Np. dopóki silnik ma mniej niż 80stopni to reduktor dogrzewa czymś elektrycznym ? Wtedy bym miał temp LPG na 35 stopni i żeby ten dogrzewać włączał się od momentu odpalenia auto do osiągnięcia jakiejść temperatury np. 80 stopni/ http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/materialy_reklamowe/STAG%20R01%20CS_PL.pdf Znalazłem reduktor, który od razu grzeje. Fajna rzecz, ale nie za 600 zł ;<< E2: Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/podgrzewacz-ogrzewacz-listwy-valtek-matrix-slask-i5206189513.html Czytałem, że to coś daje, ale nie za dużo. Gdybym zamontował takie dwa na listwie wtryskowej od gazu ? Plus bym wziął od stacyjki, a mase od aku (bo blisko). Załącza się po włączeniu zapłonu, a wyłącza przy 50 stopniach. Bezobsługowe. Ktoś to ma ? jakieś opinie ? Cytat z innego forum: Natomiast podgrzewanie listew wtryskiwaczy bardzo polecam Ja w przypływie szaleństwa do listwy magicznej mam dołożone dwie sztuki Pod spodem i na górze Wtryski mam od roku i zrobione na nich coś ok 20000 Teraz jest mróz po kilkanaście stopni a mi piknie przełącza nic nie szarpie i wyklęty Protektor/Zenit broni się zawzięcie Tylko wydaje mi się że do takiego patentu bardzo wskazany jest czujnik fl w listwie taki jak ja sobie zrobiłem Edytowane 10 Grudnia 2015 przez Makale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się