ptrkchn Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Byłem na geometrii, bo hałasowało prawe przednie koło, ściągało, czasami wpadało w wibracje. Pojechałem na geometrie, pomiary kosmiczne odchylenia. Facet stwierdził że dolny wahacz mam źle zamontowany na sankach (nie ten otwór, powinno być lustrzane odbicie względem drugiej strony), koło prawe tak przesunięte że ledwo palec wchodził pomiędzy koło a chlapacza Do tego jeszcze do wymiany zwrotnica W warsztacie porobione: 1. Nowa zwrotnica 350zł 2. Nowy dolny wahacz (podobno stary sie do niczego nie nadawał i trzeba było młotem nap mocno żeby chciał wyjść) 3. Nowe łożysko 200zł 4. Geometria. Niby zrobili, 50zł na stronę Łącznie poszło 800zł... a problem dalej występuje Prawe koło dalej jest w innej odległości od budy niż lewe koło. Nie tak bardzo jak wcześniej, ale dalej jest. Hałas jest dalej, może mniejszy ale no, jak problem był tak jest. Czy to że są dalej różne odległości od karoserii świadczy o tym, że coś jest źle ustawione? Zbieżność, geometria? A może musi się coś "uleżeć"? Może koło zdążyło się trochę bardziej wyeksploatować... ale najbardziej martwi mnie ten hałas, który dalej występuje Jakieś pomysły co to może być? Edytowane 9 Grudnia 2015 przez ptrkchn
michal1407 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Najprawdopodobniej masz krzywą kołyske. na poczatek najlepiej przemierz przekątne od stałych punktów karoseri.
ptrkchn Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 Dobra dzięki jutro zajadę na podnośnik popatrzę. Myślę jeszcze nad dwumasem, tarczami, przegob wew
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się