Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z wyrzucaniem płynu przez zbiornik..

Nie wiem już gdzie grzebać Przy jeździe.. 50 -70 km wyrzuca powoli płyn a jak dostanie dużego kopa to 15 km i niema trzech litrów.

Miałem nie dawno praktycznie ten sam przypadek i okazała się uszczelka głowicy została zrobiona plus do tego kompletna regeneracja głowicy.

Wymieniłem korek zbiorniczka, termostat, płukałem chłodnice i nagrzewnice czy czasem się coś nie przytkało i dalej to samo.

Jakieś pomysły co można sprawdzić ????

Opublikowano

Ja morki wymienilem 3 zanim buylo ok,moze masz jakas nieszczelnosc

Opublikowano

Sprawdz węże miałem takie coś że wąż był przycisniety(zgięty) od dużego obiegu i takie objawy były ..

Opublikowano

Może być pęknięta głowica i ładuje ciśnienie do układu chodzenia odkręć korek i zobacz czy nie lecą bąbelki powietrza w zbiorniczki

Opublikowano

Albo może być pęknięty blok.

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

głowica sprawdzana na szczelność przy wymianie uszczelki wyszło że ok.

z temperaturą na blacie właśnie zaczynam kombinować pokazywało zawsze wszystko ok 90 i nic poza tym dopóki nie wylało za dużo płynu wiadomo.

zmieniłem czujnik temperatury na nowy lecz chyba nie właściwy ponieważ po podłączeniu zaczęły się dość błędne odczyty pomiędzy temperaturą na blacie a po podłączeniu kompa.

Poza tym czy czujnik ten czy tamten płyn wyrzuci...

pęknięty blok to ostatnia sprawa więc chciałbym wykluczyć całą resztę.

Jeśli można z czyjegoś doświadczenia to jak często się zdarza że to blok ???


A jeśli chodzi o jakąś nieszczelność to było by widać jakiś wyciek a to już sprawdzałem kilka razy

Opublikowano

Nie wiem czy idzie to jakoś sprawdzić. Może jedź na jakąś diagnostyke co Ci zrobią test na obecność spalin w układzie chłodzenia. Może coś wykaże a skoro wiesz że glowica jest ok a uszczelka jest nowa to można wtedy przypuszczać ze jest cos nie tak z blokiem. Tak napisałem z własnego doświadczenia z golfem mk2. Wyrzucało mi plyn weze były twarde, w zbiorniczku bulgotalo. test na obecność spalin potwierdził moja diagnoze padnietej uszczelki pod głowica a po remoncie głowicy bylo dalej to samo... skończylo sie na wymianie silnika...

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Miałem podobna przypadłość :) wymieniłem praktycznie wszystko jesli chodzi o układ chłodzenia, zostały tylko węże oraz chłodnica ale byłem ich pewien wiec to nie były one :) płyn uciekał a ja juz myślałem ze była to uszczelka pod głowica ale... Wymieniłem zbiorniczek płynu. Okazało sie po zdemontowaniu ze w ogóle nie trzymał ciśnienia :) sprawdź, to kilka minut roboty a bedziesz wiedział :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mam rozwiązanie tej zagadki. Po sprawdzeniu całego ukladu chłodzenia gdzie wsYstko było ok została głowica do ściągnięcia ale głupi pomysł podpowiedział żeby spróbować dokrecic ją i okazało sie że mechanik dał ciała i glowica była za słabo dokrecona... po dociagnieciu problemu niema :-)

Opublikowano

Brawo dla ciebie żeś zlukal i rozwiązał problem i koszta na piwo zostały heh

Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mam rozwiązanie tej zagadki. Po sprawdzeniu całego ukladu chłodzenia gdzie wsYstko było ok została głowica do ściągnięcia ale głupi pomysł podpowiedział żeby spróbować dokrecic ją i okazało sie że mechanik dał ciała i glowica była za słabo dokrecona... po dociagnieciu problemu niema :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...