booolek Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Witam.chce wsadzić do swojej a4 b5 1,8 silnik 1.8 T jaki model polecacie myślałem nad ajl bądź awt ale sam nie wiem. Edytowane 24 Grudnia 2015 przez booolek
elmo814 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 wsadzaj cos z b6, zawsze to młodsza jednostka, roznice to raczej w osprzecie i softach
jacek70 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zapozyczone z forum passata: "W/G Etki blok( wał korbowy, korbowód z tłokami ) jest taki sam w APU/AEB ,a głowice są inne ( wałki rozrządu ,zawory,napinacz łańcucha wałka rozrządu,łańcuch- jednakowe) koło zamachowe AEB/APU do nr nadw. 3B-Y-200 000 jest identyczne,kolektor ssący,turbina, przepustnica i przepływomierz w obu silnikach jest inny. Kolektor wydechowy jest taki sam. AEB ma szersze kanały dolotowe, przez co ten silniczek się lepiej dłubie na bardzo duże moce. Zakładam, że w APU/AWT/AWM zmniejszyli przekrój kanałów dolotowych żeby precyzyjniej sterować mieszanką paliwa (lub cholera wie co innego) - w każdym razie prócz mniejszych kanałów w głowicy, nowsze silniczki mają MAP sensor i zupełnie inne sterowanie..." AJL - ma 180 koni , pozostałe 150.
booolek Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Nie ma nic takiego ze coś mniej lub bardziej awaryjnie w którymś z silników?albo że np sprzęgło do jednego jest duo drodze niż do drugiego,tak jak.np z napinaczem lancuszka rozrządu? Edytowane 24 Grudnia 2015 przez booolek
hunter91 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Awt jest droższy, Aeb,ajl,anb,APU 740 zł aso
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się