Prezes870 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Witam, mam pacjenta 1.8t awt. Mianowicie klient zdjal glowice gdyz jeden zawor dostal po d*pie gdyz napinacz sie zesral. Okej mowie nie mozesz zlozyc to ja ci zloze . Ale wszystko pieknie walki ustawione idealnie z tylu lecz z przodu na kole zebatym walka rozrzadu nie pasuje znak z nacieciem pokrywy zaworow. I to o jakies 9 zebow. Tak ma byc? Czy musza sie zgadzac znaki na wale i na walku oraz z tylu na walkach wszystko jednoczesnie? Jezeli musi to dlaczego tak sie stalo? Obciety klin na kole walku rozrzadu? przegrzebalem chyba wszystko i nic nie znalazlem na ten temat ;(
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Najpierw sprawdz ten klin, czy wszystko git, jeśli bd dobrze, To ustaw na znaki z przodu i powinno być. A tak poza tematem to w 1.8 nie ma rozrządu bezkolizyjnego ? Sam naprawiałem jedną audi 1.8t z urwanym rozrządem i po zdjęciu głowicy nie było najmniejszego śladu styku zaworu z tłokiem, ponadto gdy głowica leżała na płaskiej powierzchni można było obracać wałkami, zawory nie wystawały z komory spalania. Wiec o co tu chodzi ? Jak to w końcu z tym jest ?
Prezes870 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 jest napewno kolizyjna Mialem ADR tez byly 3 zawoory pogiete, mialem tez inne awt i tez byly pogiete zawory. Z tym ze tam lancuchy sie pourywaly a tutaj przeskoczyl tylko chyba. Z przodu jak ustawie na znaki to za cholere nawet nie widac cychow z tylu na lancuchu. Znowu jak ustawie z tylu to nie widac tutaj. I oo a juz nie pamietam jak bylo w tamtych ;/
Prezes870 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 no wlasnie nie wiem bo nie mam pneumata a zablokowac nie ma za co zbytnio zeby zdjąc je chcialem sie upewnic dlatego dobra auto opanowane, zrobilem tak: Ustawilem z tylu na lancuchu idealnie i do tego wal korbowy na cych nie patrzac na kolko walka rozrzadu. Odpalil z poczatku bylo kiepsko ale po 5 minutach pracy chodzi jak zegarek No i kolejny problem ;/ autko zlozone odbyta przejazdzka ma pare bledow z wypadaniem zaplonow ale to pikus. Tylko najgorsze jest w tym to ze pojawia sie kontrolka smarowania oleju. Z tym ze na wyzszych obrotach . Przewaznie jest na malych obrotach problem ze smarowaniem... co byscie podejzewali? Smok czy pompa? Moge to jakos vcdsem sprawdzic pogladowo chociaz? Witam, gdzie znajde zawór dv przy awt? Szukam z gory przy turbo i nic nie widze, a najprawdopodobniej nie podloczylem podcisnienia z kolektora i musze to sprawdzic ;/ prosze o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się