15lolo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 witam koledzy mam problem otoz u matuli w 2.0 tdi bwm zaczela mrygac kontrolka swiec zarowych po podpieciu komutera 1 blad w silniku p3138- uklad kolektora dolotowego o zmiennej dlugosci (odchylka regulacji) po przejechaniu odcinka 15 km kontrolka przestala pulsowac dpf usuniety , czy to wina kolektora?
Musashi Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 wyglada na problem z potencjometrem lub blokowaniem sie klapek. sprawdz czy os nie zacina sie. duza strzykawa kawalek wezyka, podepnij sie do silownika sterujacego geometria kolektora i obserwuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się