Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P1296 - 17704.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,

auto jak w profilu - A4 B6 1.8T 2001.

komp wyrzuca błąd P1296 - 17704.


Problemy

- nagrzewa się do max 70 stopni (pewnie termostat)

- wentylatory startują na zimnym silniku (czy nie spowoduję "spalenia się" wentylatora)?


czy można z tym jeździć bez ryzyka jakiegoś uszczerbku dla silnika?

pytam, bo jutro czeka mnie trasa 1200 km i z powrotem..


Opublikowano

Może być termostat, włączanie się wentylatorów na zimnym silniku może wskazywać na uszkodzony czujnik temperatury cieczy G62.

Ja osobiście wymieniłbym przed trasą, tak dla świętego spokoju.

Opublikowano

Po pierwsze termostat nie wywali błędu ani nie załączy wentylatorów na zimnym silniku bo i jak ??? nie od tego on jest ..

Jeśli wentylatory Ci się załączają na zimnym to raczej problem masz z czujnikiem temperatury lub ze sterownikiem od wentylatorów a NIE z termostatem.

Opublikowano

Po pierwsze termostat nie wywali błędu ani nie załączy wentylatorów na zimnym silniku bo i jak ??? nie od tego on jest ..

Jeśli wentylatory Ci się załączają na zimnym to raczej problem masz z czujnikiem temperatury lub ze sterownikiem od wentylatorów a NIE z termostatem.

No jasne, ewidentnie czujnik. Zasugerowałem się tym, że u mnie grzał do 70-75 *C przez termostat ale błędu przecież nie wywalało :doh:

Opublikowano

No dobra ale czemu silnik sie nie grzeje do temp 90?

I czy czyms taka jazda grozi oprocz wyzszego zuzycia paliwa?

Opublikowano

Sprawdź vagiem temperaturę. Jeśli masz walniety czujnik to jak ma Ci pokazywać optymalną temperaturę. Wskaźnik na blacie jest poglądowy.

Opublikowano

Sprawdzilem temp na komputerze i grzeje sie do max 70 stopni.

Opublikowano

a jak ma Ci nagrzać się silnik jak wentylatory chodzą non stop ???

Nigdy w życiu sie nie nagrzeje do 90 stopni chyba że staniesz na postoju dasz mu w palnik do 5k obrotów i potrzymasz go tak z 5 minut na obrotach to ci się nagrzeje ..

Opublikowano (edytowane)

wentylatory nie chodzą non stop - one włączają się na zimnym po włączeniu silnika i zatrzymują się przy ok. 30 stopniach (temp sczytana z komp. diagnostycznego)

Edytowane przez sprat
Opublikowano

U mnie czujnik objawia się tym że temp spadała do 50. Zrobiłem autem ponad tysiąc km i nie złapałem ani razu 90 stopni. Jak operowalem gazem delikatnie to temp rosła. Jedno szarpniecie i leciało w dół

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

no nic, leci wymiana G62 dziś. ;)

Opublikowano

Kupuj Ori z aso. 2 lata i jak Narazie spokój

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...